• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
استاندار کرمانشاه :

مديران موظف به تلاش ویژه برای رفع مشكل آب شرب مردم كرمانشاه هستند/ برق منازل مردم كرمانشاه به هيچ عنوان نبايد قطع شود

  • کد خبر : 20584
  • 05 تیر 1400 - 14:08
مديران موظف به تلاش ویژه برای رفع مشكل آب شرب مردم كرمانشاه هستند/ برق منازل مردم كرمانشاه به هيچ عنوان نبايد قطع شود

استاندار كرمانشاه گفت: بارها اعلام كرده ايم كه برق مشترکان خانگی كرمانشاه به هيچ عنوان نبايد قطع شود و اين موضوع برخلاف مصوبه شوراي تامين و بحران استان است و همچنين بايد با جديت در يك طرح ضربتي بسيار دقيق نهايت اهتمام خود را براي جلوگيري از قطعي آب شرب حدود ۳۰۰ هزار نفر از […]

استاندار كرمانشاه گفت: بارها اعلام كرده ايم كه برق مشترکان خانگی كرمانشاه به هيچ عنوان نبايد قطع شود و اين موضوع برخلاف مصوبه شوراي تامين و بحران استان است و همچنين بايد با جديت در يك طرح ضربتي بسيار دقيق نهايت اهتمام خود را براي جلوگيري از قطعي آب شرب حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم شهر كرمانشاه بكار گيريم زيرا تلاش براي ايجاد آسايش و رفاه مردم اولويت اصلی است.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ هوشنگ بازوند در جلسه بررسي وضعيت تنش آبي و كمبود منابع آبي در استان، اظهار داشت: آنچه كه براي ما بسيار مهم و از اولويت هاي ويژه كاري در استان است، تلاش براي مقابله جدي با قطعي برق و آب شرب مشترکان خانگی است و در اين زمينه با هر گونه كم كاري از طرف هر دستگاهي با جديت برخورد خواهيم كرد.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به قطعي برق طي چند روز گذشته در برخي از نقاط شهر كرمانشاه اين موضوع را برخلاف مصوبه جلسه شوراي تامين و بحران استان عنوان كرد و بيان داشت: اين قطعي برق منازل مردم كرمانشاه برخلاف مصوبه انجام شده است، زيرا استان كرمانشاه يك شرايط ويژه دارد و مردم حق دارند از قطعي برق خود نگران باشند.

استاندار كرمانشاه وظيفه مهم شركت توزيع نيروي برق استان را تلاش براي جلوگيري از هرگونه قطعي برق در شهر كرمانشاه برشمرد و ادامه داد: شركت برق استان هر امکاناتی كه براي اين موضوع نياز دارد، تامین می کنیم و حتي اگر نياز باشد اقدام به تعطيلي چند روزه ادارات خواهيم كرد زيرا تلاش براي آسايش و رفاه مردم جزء اولويت هاي كاري ما در استان است و در اين زمينه به هيچ عنوان كوتاه نخواهيم آمد.

مقام عالي استان تصريح كرد: شركت توزيع نيروي برق استان به هيچ عنوان حق ندارد برق مردم شهر كرمانشاه را قطع كند و اين شركت به دنبال اجرايي شدن تصميمات اتخاذ شده در استان باشد نه اينكه هر چي از مركز گفته مي شود ما در استان بخواهيم آن را اجرايي كنيم.

وي بيان داشت: از فرمانداري و مديريت بحران استان مي خواهيم كه اگر چنانچه قطعي برق در شهر كرمانشاه را مشاهده شد حتماً اين موضوع را به مديريت ارشد استان گزارش كنند و ما با دستگاه ذيربط برخورد جدي خواهيم كرد.

نماينده عالي دولت در استان در ادامه سخنان خود با اشاره به قطعي آب در برخي از نقاط شهر كرمانشاه اظهار داشت: طبق گزارش هاي انجام شده حدود ۳۰۰ هزار نفر از مردم كرمانشاه احتمال دارد با قطعي آب مواجه و در اين زمينه با مشكلاتي روبرو شوند، لذا ما امروز جمع شده ايم كه مشكلات اين عزيزان را رفع كنيم و وظيفه داريم كه با جديت به مشكلات آنان رسيدگي كنيم.

 

استاندار كرمانشاه وظيفه مديران را تلاش در جهت رفع مشكلات مردم عنوان كرد و گفت: در همين جلسه مصوب مي كنيم كه هر دستگاهي چاه آبي در اختيار دارد بايد اين چاه در اختيار شركت آب و فاضلاب استان قرار دهد و ما از خود استانداري شروع مي كنيم كه چاه هاي آن در اختيار اين شركت قرار گيرد.

بازوند تاكيد كرد: چنانچه مشاهده شود كه دستگاهي در اختيار گذاشتن چاه خود ممانعت مي كند حتماً با آن مقابله خواهيم كرد زيرا نمي توانيم مشاهده كنيم كه حدود ۳۰۰ هزار از مردم كرمانشاه در زمينه آب شرب داراي مشكل هستند و با قطعي آب روبرو هستند.

وي حل مشكلات موجود را در گرو وحدت و همكاري نزديك بين دستگاه هاي اجرايي عنوان كرد و بيان داشت: هيچ كاري براي ما واجب تر از اينكه مشكل قطعي آب اين ۳۰۰ هزار مردم كرمانشاه را حل كنيم، وجود ندارد، لذا با اجراي برنامه هاي مختلف و استفاده چاه هاي موجود بايد در جهت حل اين مشكل اقدام كنيم.

مقام عالي استان اظهار داشت: تمام مديران ملزم به تلاش ويژه جهت حل مشكل آب شرب مردم كرمانشاه هستند و اين موضوع براي همه آنان يك الزام كاري است.

وي همچنين از شركت آب و فاضلاب شهري استان خواست كه در اسرع وقت اقدام به تهيه يك طرح دقيق ضربتي براي حل مشكل آب شهر كرمانشاه كند كه در اين طرح تمامي شرايط و امكانات موجود لحاظ شده باشد.

استاندار كرمانشاه در ادامه بر تشكيل يك گشت ويژه با حضور دستگاه هاي ذيربط به منظور كنترل و برخورد با مشترك هاي پرمصرف كه از آب شرب شهري استفاده مي كنند، تاكيد كرد.

بازوند گفت: بعد از اجراي اين طرح ضربتي شركت آب و فاضلاب استان حق ندارد كه آب شرب كرمانشاه را قطع كند و اگر با اين موضوع مواجه شويم حتماً برخورد لازم را انجام خواهيم داد.

نماينده عالي دولت در استان همچنين گفت: مديران تا روزي كه مسئوليت دارند بايد با تمامي توان در جهت رفع مشكلات مردم تلاش كنند و نبايد اين احساس در بين مردم ايجاد شود به لحاظ اينكه در پايان كاري اين دولت قرار داريم مديران كم كار شده اند و در كنار آنان قرار ندارند.

وي بيان داشت: مردم به ما مديران اطمينان دارند لذا با كم كاري و بي توجهي نبايد اين اطمينان آنان را از دست بدهيم و آنچه براي ما مهم است تلاش ويژه براي حل مشكلات مردم تا پايان روز كاري است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20584

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.