• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

مجتمع‌های تولیدی بزرگ باید ورودی‌های استاندارد داشته باشند

  • کد خبر : 20659
  • 26 تیر 1400 - 4:30
مجتمع‌های تولیدی بزرگ باید ورودی‌های استاندارد داشته باشند

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: صنایع و مجموعه های تولیدی بزرگ در حاشیه بزرگراه‌ها و جاده‌های پرتردد استان برای جلوگیری از حوادث، موظف هستند به اجرای تعهدات خود در زمینه ایجاد زیرگذر و یا دسترسی استاندارد، عمل کنند. به گزارش میلکان آنلاین؛ منوچهر فخری در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استانداری کرمانشاه که با حضور مدیرکل […]

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: صنایع و مجموعه های تولیدی بزرگ در حاشیه بزرگراه‌ها و جاده‌های پرتردد استان برای جلوگیری از حوادث، موظف هستند به اجرای تعهدات خود در زمینه ایجاد زیرگذر و یا دسترسی استاندارد، عمل کنند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ منوچهر فخری در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های استانداری کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیران و روسای ادارات و مجموعه‌های عضو برگزار شد؛ اظهار داشت: ورودی صنایع بزرگ تولیدی، با توجه حجم بالای تردد ماشین‌های حمل کالا، از نقاط حادثه خیز محسوب می‌شوند‌. بر همین اساس این مجموعه های بزرگ ملزم به ایجاد راه دسترسی‌ استاندارد و یا تقاطع غیر همسطح می‌شوند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه برخی از صنایع و مجموعه های تولیدی بزرگ تاکنون اقدامی برای ایجاد راه دسترسی استاندارد نکرده اند در ادامه یادآور شد: تولید و اشتغال اولویت اول استان است ولی این اولویت مهم حتما باید همراه با رعایت ایمنی و حفظ سلامت شهروندان باشد.

وی تاکید کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای موظف است در راستای احقاق حقوق شهروندان و برابر قانون با این مجموعه‌ها برخورد کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.