• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

قصرشیرین رتبه نخست درصد تحقق میزان اشتغال استان کرمانشاه را کسب کرد

  • کد خبر : 33106
  • 10 بهمن 1401 - 17:58
قصرشیرین رتبه نخست درصد تحقق میزان اشتغال استان کرمانشاه را کسب کرد

فرماندار قصرشیرین گفت: براساس آمار موجود سامانه رصد شهرستان قصرشیرین در جایگاه نخست درصد تحقق میزان اشتغال استان کرمانشاه قرار گرفته است. به گزارش میلکان ؛«محمد حیدری» اظهار نمود: تعهدات اشتغال برای ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان قصرشیرین در سال جاری یک هزار و ۲۶۲ نفر است که تاکنون یک هزار و ۷۵ نفر معادل بیش […]

فرماندار قصرشیرین گفت: براساس آمار موجود سامانه رصد شهرستان قصرشیرین در جایگاه نخست درصد تحقق میزان اشتغال استان کرمانشاه قرار گرفته است.
به گزارش میلکان ؛«محمد حیدری» اظهار نمود: تعهدات اشتغال برای ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان قصرشیرین در سال جاری یک هزار و ۲۶۲ نفر است که تاکنون یک هزار و ۷۵ نفر معادل بیش از ۸۵ درصد در سامانه ملی رصد انجام شده است.

وی افزود: کل تسهیلات اختصاصی به شهرستان در بند ب تبصره ۱۶ برای چهار دستگاه اجرایی کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیبج سازندگی مبلغ ۴۰میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است که تاکنون ۴۵۶ طرح معادل ۴۴میلیارد و ۷۵۰میلیون تومان به بانک های عامل معرفی شده که ۳۵۹ طرح با ۳۱میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان اعتبار عقد قرارداد شده است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: اعتبار تخصیصی جهت اشتغال به کمیته امداد شهرستان ۲۴ میلیارد تومان است که ۳۵۳ طرح معادل ۳۴میلیارد تومان به بانک ها معرفی شده که از این تعداد ۲۶۵ طرح معادل ۲۲میلیارد تومان در بانک های عامل منجر به عقد قرارداد شده است.

حیدری با بیان اینکه اعتبار تخصیصی بهزیستی شهرستان قصرشیرین در بحث اشتغال، ۱۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان است، افزود: توسط بهزیستی ۸۸ طرح معادل هشت و نیم میلیارد تومان طرح به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد ۸۷ طرح با هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی همچنین مجموع اعتبار اختصاص یافته به بنیاد شهید و امور ایثارگران را برای اشتغال متقاضیان ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برای ۱۵ طرح اعلام کرد که از این تعداد هفت طرح با یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در ادامه افزود: بسیج سازندگی نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیصی دارد که ۲۲ پرونده آماده برای ارسال به بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات دارد.

حیدری در خصوص بند الف تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰ اذعان کرد : ۲۵طرح معادل ۵۰میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان در قالب این تبصره به بانک های عامل معرفی شده که تاکنون ۱۳طرح معادل ۱۶میلیارد و ۴۳ میلیون تومان بااشتغال زایی ۴۸نفر منجر به عقد قرار داد شده که ۱۲ طرح مربوط به جهاد کشاورزی و یک طرح هم مربوط به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت : در بخش مشاغل خانگی مجموع اعتبار اختصاص یافته یک میلیارد و ۵۵۰میلیون تومان است که تا امروز ۳۶طرح با یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان اعتبار به بانکهای عامل معرفی شده که ۹۲۰ میلیون تومان تسهیلات برای اجرای ۲۲ طرح پرداخت شده است.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=33106
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 88 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.