• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد

  • کد خبر : 21313
  • 07 مهر 1400 - 10:38
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اهداء لوح سپاس از یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد . در متن این لوح سپاس آمده است : برادر پیشکسوت […]

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه، سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اهداء لوح سپاس از یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه تجلیل کرد .

در متن این لوح سپاس آمده است :

برادر پیشکسوت جناب آقای یاور محمدی

سلام علیکم

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در دوران دفاع مقدس جانانه و غیورانه از اسلام و تربت پاک وطن دفاع نموده اند افتخار آفرینانی هستند که ملت عزیز ایران اسلامی را سرافراز نموده اند و امروز نیز به عنوان همرزمان شهداء، شوق فداکاری سرشار از معرفت و ایثار را در قلب ها و جان ها جاری ساخته اند .

اینک در سایه لطف حضرت بقیه الله الاعظم و در چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس که دیدار عزیزان پیشکسوت جبهه و جنگ حاصل شده است فرصت را غنیمت شمرده، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء عزیزمان، از زحمات خالصانه و ایثارگری جنابعالی که خود از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس بوده اید تقدیر و تشکر به عمل می آوریم .

از خداوند منان برای شما و خانواده محترمتان آرزوی صحت، سلامت و حسن عاقبت بخیری و توفیق پاسداری از مکتب و آرمان های مقدس امام راحل(ره) و شهدای عزیزمان تحت فرمان مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز مسئلت می نمایم .

سرتیپ پاسدار بهمن ریحانی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=21313

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.