• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

فرمانده انتظامي کرمانشاه به مشکلات شهروندان در حوزه انتظامي رسيدگي مي کند

  • کد خبر : 37323
  • 02 اردیبهشت 1403 - 14:50
فرمانده انتظامي کرمانشاه به مشکلات شهروندان در حوزه انتظامي رسيدگي مي کند

فرمانده انتظامي استان فردا (دوشنبه – ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در قالب سامانه هاي ۱۹۷ و ۱۴۷ با شهروندان کرمانشاهي و کارکنان پليس ديدار و به مشکلات آنان در حوزه انتظامي رسيدگي خواهد کرد. به گزارش میلکان ، سردار “مهدي حاجيان” فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، روزهاي ۲ شنبه هر دوهفته یکبار و در قالب سامانه هاي […]

فرمانده انتظامي استان فردا (دوشنبه – ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در قالب سامانه هاي ۱۹۷ و ۱۴۷ با شهروندان کرمانشاهي و کارکنان پليس ديدار و به مشکلات آنان در حوزه انتظامي رسيدگي خواهد کرد.

به گزارش میلکان ، سردار “مهدي حاجيان” فرمانده انتظامي استان کرمانشاه، روزهاي ۲ شنبه هر دوهفته یکبار و در قالب سامانه هاي ۱۹۷ و ۱۴۷ با عموم شهروندان ، کارکنان ، پيشکسوتان و … ديدار کرده و ضمن رسيدگي به مشکلات آنها در حوزه انتظامي، پيشنهادات و انتقادات آنان را نيز دريافت و در راستاي بهبود و ارتقاء عملکرد انتظامي استان مورد بررسي قرار خواهد داد.

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده جلسه ملاقات مردمي فرمانده انتظامي استان از ساعت ۹ صبح آغاز و تا حوالي ساعت ۱۳ ادامه خواهد داشت.

در همين راستا جلسه ملاقات مردمي سردار حاجيان رئيس پليس استان فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت در مجتمع خدماتي رفاهي پرديس انتظامي به آدرس ميدان فردوسي ابتداي خيابان دلگشا برگزار مي شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.