• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
استاندار کرمانشاه:

عزم کرمانشاه برای میزبانی کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی۲۰۲۰ جدی است/ ۲۰۲۰ نقطه شروعی با شتاب بالا برای گردشگری کرمانشاه است

  • کد خبر : 6521
  • 22 اردیبهشت 1398 - 18:58
عزم کرمانشاه برای میزبانی کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی۲۰۲۰ جدی است/ ۲۰۲۰ نقطه شروعی با شتاب بالا برای گردشگری کرمانشاه است

عزم کرمانشاه برای میزبان کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ جدی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، سازمان جهانی گردشگری سال ۲۰۲۰ را با عنوان سال گردشگری روستایی و توسعه پایدار نامگذاری کرده است. استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی و رفع موانع میزبانی کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی۲۰۲۰ که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار […]

عزم کرمانشاه برای میزبان کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ جدی است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری میلکان آنلاین، سازمان جهانی گردشگری سال ۲۰۲۰ را با عنوان سال گردشگری روستایی و توسعه پایدار نامگذاری کرده است.
استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی و رفع موانع میزبانی کنفرانس بین‌المللی گردشگری روستایی۲۰۲۰ که عصر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد بیان داشت:این رویداد بزرگ یک فرصت بسیار خوب برای توسعه کرمانشاه است. فرصتی که می‌تواند ظرفیت و ثروت کرمانشاه را به دنیا معرفی کند.
هوشنگ بازوند با بیان اینکه کرمانشاه به عنوان یک مقصد گردشگری جدید بین‌المللی به دنیا معرفی و اضافه خواهد شد گفت: این موضوع می تواند یک ارزش‌افزوده فراوان را به‌وجود بیاورد. این کار نیازمند یک میزبانی خوب است که باید این شرایط را فراهم کنیم .
وی افزود: در کرمانشاه زیرساخت‌های خوبی همچون ریل، قطار و فرودگاه بین‌المللی وجود دارد که چهار استانی که در محیط کرمانشاه هستند می‌توانند از این امکانات استفاده کنند و ما نیز از برخی ظرفیت‌های آنها برای این رویداد استفاده کنیم.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان ساخت: باید اسکان و شرایط مناسبی فراهم شود تا میهمانان این ثروت‌ها را ببینند و مبلغ خوبی برای معرفی کرمانشاه بشوند. علاوه بر بومگردی و اقامتگاه‌های روستایی هتل‌های استان نیز باید مورد توجه برای این رویداد قرار بگیرند. این اماکن اگر نیاز به بهسازی و تجهیز دارند می توانیم تسهیلات نیز در اختیارشان قرار بدهیم.
وی برگزاری خوب این رویداد را مستلزم حضور بخش خصوصی و مرم دانست و اظهارداشت: این مستلزم آن است که مردم در جریان قرار بگیرند و این وظیفه رسانه‌ها و مطبوعات است که کمک کنند.
بازوند تاکیدکرد: این آنجایی است که مطبوعات باید خیلی کمک کنند و مایه بگذارند؛ چون نقطه شروعی است با شتابی بالا برای توسعه استان در حوزه گردشگری. کرمانشاه در حوزه خدمات می‌تواند اشتغال‌زایی خوبی داشته باشد. یکی از محورهای پررنگ کرمانشاه خدمات با محوریت گردشگری است.
وی یادآور شد: در راستای راستی آزمایی اشتغال و جذب اعتباراتی که در سال گذشته داشتیم بخش گردشگری با فاصله زیادی از بخش کشاورزی و صنعت توانسته اشتغال‌زایی ایجاد کند.
موقعیت جغرافیایی کرمانشاه به گونه‌ای است که چهار استان و مرز عراق می‌توانند با فاصله دو ساعته از این استان خدمات بگیرند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کشورهای پیشرفته با ارئه خدمات درآمدهای بالایی کسب می کنند گفت: در این رویداد ما باید به نسبت خودمان خدمات قابل قبولی برای مهمانان ارائه بدهیم.
وی با بیان اینکه دنیا و گردشگران بین‌المللی دنبال این هستند که در منازل قدیمی و سبکهای قدیمی زندگی استراحت کنند و لذت ببرند خاطرنشان ساخت: گردشگری روستایی و اکوتوریسم از زیرمجموعه های گردشگری است که سرعت رشد بیشتری از گردشگری های تجاری دارد.
بازوند از مدیران مرتبط خواست تا روستاهای هدف گردشگری و بوم گردی را شناسایی و معرفی کنند تا در بودجه به دستگاه‌های خدمات رسان به عنوان اولویت ابلاغ شود.
وی بیان داشت: فرصتی برای کرمانشاه پیش آمده و همه باید از این فرصت استفاده کنیم و نگذاریم فرصت سوخت شود. فرصت‌ها کم پیش می آید اما زمانی که پیش آمد باید بیشترین استفاده را از آن داشته باشیم. اگر ما این کار را نکنیم دیگران استفاده می‌کنند. این فرصت می تواند پیشرفت و توسعه به دنبال داشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=6521

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.