• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

ضرورت رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات به شهرستان‌ها

  • کد خبر : 14449
  • 15 آبان 1399 - 7:20
ضرورت رعایت عدالت در تخصیص اعتبارات به شهرستان‌ها

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید عدالت را در تخصیص اعتبارات به شهرستان‌ها رعایت کنند. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیماهوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: هفته گذشته […]

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید عدالت را در تخصیص اعتبارات به شهرستان‌ها رعایت کنند.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا وسیماهوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که به دلیل بحران کرونا با حضور یک سوم اعضاء برگزار شد، اظهار داشت: هفته گذشته در ستاد کرونا مصوب شد جلسات اداری با حضور حداکثر ۱۵ نفر از اعضاء برگزار شود و در نشست امروز شورای برنامه ریزی استان نیز از ۴۴ عضو، تنها ۱۵ نفر حضور دارند.
وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا کلیه مدیران دستگاه‌های اداری استان مکلف هستند جلسات ضروری را با حضور حداکثر ۱۵ نفر برگزار کنند.

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌ها باید به روند مبادله تفاهم نامه پروژه‌های سال ۹۹ شتاب ببخشند و سازمان برنامه و بودجه نیز در این زمینه نظارت و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

بازوند گفت: خوشبختانه در این شرایط دشوار اقتصادی، وضعیت موجودی خزانه استان کرمانشاه نسبتا مناسب است و دستگاه‌ها باید هرچه سریع‌تر نسبت به جذب این اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: بودجه سال ۱۴۰۰ کشور در حال تدوین است و مدیران باید با بهره‌گیری از ظرفیت نمایندگان به رایزنی با وزارت خانه مربوطه برای افزایش اعتبارات پروژه‌های کلیدی حوزه خود بپردازند.
بازوند تاکید کرد: میزان رشد بودجه سال آینده استان کاملا وابسته به پیگیری‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی است.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: مدیران دستگاه‌های مختلف باید متناسب با اعتبار دریافتی، عدالت را در تخصیص شهرستانی رعایت کنند تا شهرستان‌ها هم بتوانند با بهره گیری از این اعتبارات، برنامه‌های توسعه‌ای خود را دنبال کنند.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.