• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5
مدیرکل امور اجتماعی استانداری تأکید کرد:

ضرورت حمایت از کارآفرینان برای بکارگیری معلولین

  • کد خبر : 15991
  • 10 دی 1399 - 6:40
ضرورت حمایت از کارآفرینان برای بکارگیری معلولین

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقدام ارزنده برخي کارآفرینان در بکارگیری معلولین و تسهیل شرایط اشتغال اين عزيزان الگویی مناسب در استان است و اين كارآفرينان بايد مورد حمایت قرار گیرند.   به گزارش میلکان آنلاین؛ «فریبرز نجفی مهر» در بازدید از کارگاه تولید ماسک شرکت درمان طب سحر که کلیه پرسنل […]

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقدام ارزنده برخي کارآفرینان در بکارگیری معلولین و تسهیل شرایط اشتغال اين عزيزان الگویی مناسب در استان است و اين كارآفرينان بايد مورد حمایت قرار گیرند.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ «فریبرز نجفی مهر» در بازدید از کارگاه تولید ماسک شرکت درمان طب سحر که کلیه پرسنل آن ناشنوا می باشند، اظهار داشت: اینکه یک کارآفرینِ جوان با دلسوزی و پذیرش مسئولیت اجتماعی در کارگاه خود به معلولین جایگاه بخشیده و تمام پرسنل خود را از میان ناشنوایان برگزیند، اتفاق مبارکی است که می تواند الگویی برای همه صاحبان کارخانجات عریض و طویل سطح استان باشد.

وی عنوان داشت: در چنین شرایطی که بیش از ۱۵ ناشنوای عزیز با امید و نشاط و اعتمادبنفس مشغول بکار شده اند و از افسردگی هایِ احتمالیِ کنج خانه رها گشته اند، آیا نباید چنین کارآفرینانی مورد تشویق و حمایت و پشتیبانیِ متولیان امر قرار گیرند؟

نجفی مهر ادامه داد: همه مدیران ادارات و صاحبان صنعت و تولید در قبال اقشاری که ناتوانی جسمی و ذهنی دارند، مسوولیت دارند و باید از ظرفیت های موجود برای بکارگیری این جوانان استفاده کنند.

وی اضافه نمود: این کارگاه برای ادامه حیات و حفظ اشتغالِ ناشنوایان عزیز که برخی از آنها متاهل و مستاجر می باشند، نیاز به حمایت واقعی ادارات و دست اندرکاران مرتبط دارد.

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري ضمن اشاره به نقش اشتغال و كارآفريني در توانمند سازي معلولان تصريح كرد: اقدام مديرعامل اين شركت به لحاظ حمايت ويژه از معلولين قابل تقدير است و خيرين و كارآفرينان ديگر نيز مي توانند در اين مسير پيشگام شوند و با شناسايي توانايي معلولان امكان اشتغال اين عزيزان را فراهم نمايند.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.