• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
رییس حراست سازمان شهرداری ها:

شهردار کرمانشاه در هر مسئولیتی که داشته موفق بوده است

  • کد خبر : 36628
  • 10 بهمن 1402 - 13:26
شهردار کرمانشاه در هر مسئولیتی که داشته موفق بوده است

رئیس حراست سازمان شهرداری ها وزارت کشور که برای شرکت در اولین همایش روسای حراست های شهرداری های غرب کشور به کرمانشاه سفر کرده بود در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه از عملکرد دکتر نوروزی تمجید کرد. به گزارش میلکان؛ نصیری پور گفت:از شهردار محترم بابت برگزاری همایش حراست های غرب کشور تشکر میکنم انصافاً […]

رئیس حراست سازمان شهرداری ها وزارت کشور که برای شرکت در اولین همایش روسای حراست های شهرداری های غرب کشور به کرمانشاه سفر کرده بود در جلسه شورای مدیران شهرداری کرمانشاه از عملکرد دکتر نوروزی تمجید کرد.

به گزارش میلکان؛ نصیری پور گفت:از شهردار محترم بابت برگزاری همایش حراست های غرب کشور تشکر میکنم انصافاً دکتر نوروزی شهرداری باتجربه و کاردان است که در هر مسئولیتی که داشته موفق عمل کرده است.

وی در ادامه با ارائه نکاتی مدیران شهرداری را به رعایت آنها توصیه کرد و گفت : عفاف و حجاب امروز سلاحی برای دشمن جهت هجمه به نظام شده است دنبال بی ارزش کردن یک باور و ارزش هستند ،این مهم یک ارزش الهی و دینی است خود مدیران باید متولی این مسئله باشند ضمن تکریم ارباب رجوع در این خصوص امر به معروف و نهی از منکر شود چرا که عفاف و حجاب رکن یک جامعه الهی انقلابی و انسانی است.

وی افزود: مسئولیت فرهنگی شهرداری مهم است در خصوص فرهنگ شهر، شهرداری وظیفه دارد فرهنگ اسلامی و الهی را ترویج دهد شهرداری مسئول شهر است و در کاهش بزهکاری موثر است و راهکار آن کار فرهنگی است،همچنان که در حوزه زیباسازی شهر کار میکنیم در زیباسازی انسانها هم کار کنیم.

وی در پایان گفت: بحث انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری است شهرداری باید رضایتمندی مردم را بیشتر جلب کند برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات،در انتخابات باید شرکت کرد چرا که این یک حق است و باید از حق خود دفاع کنیم برای این حق هم باید تبلیغ و پشتیبانی کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.