• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
معاون وزیر بهداشت:

 شبکه اختلال خواب در کشور راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 20433
  • 23 خرداد 1400 - 16:29
 شبکه اختلال خواب در کشور راه اندازی می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باتوجه به فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه و پیشرفت‌های به دست آمده در این زمینه، شبکه اختلال خواب کشور راه‌اندازی خواهد شد. دکتر «فرید نجفی» شنبه شب در دیدار با روسای دانشکده ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه […]

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باتوجه به فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه و پیشرفت‌های به دست آمده در این زمینه، شبکه اختلال خواب کشور راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر «فرید نجفی» شنبه شب در دیدار با روسای دانشکده ها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون در بیمارستان فارابی شهر کرمانشاه مرکز تحقیقات خواب فعال است، اظهار امیدواری کرد مدیریت مرکز اختلال خواب کشور بر عهده مرکز کرمانشاه قرار گیرد.

او در ادامه سخنانش با بیان اینکه در حوزه تحقیقات و فناوری، ساختار پژوهشکده‌ها را مورد بازنگری قرار می دهیم، گفت: در ارزیابی مراکز تحقیقاتی، تخصصی بودن بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

وی اضافه کرد: تصویب مراکز تحقیقاتی به شکل قطعی از مواردی است که به صورت جدی در معاونت تحقیقات وزارت بهداشت در حال پیگیری است.

وی گفت: در مبحث چارت مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها، یک کمیته ویژه برای حوزه فناوری و یک کمیته ویژه برای حوزه تحقیقات تشکیل شده است و در این زمینه به نتایج بسیار خوبی دست یافته ایم.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: این کار با همکاری معاونت توسعه وزارت بهداشت در حال پیگیری است و امیدواریم در چند ماه آینده به سرانجام برسد و بتوانیم با تعریف استاندارهای لازم در این زمینه چارت مراکز تحقیقات و فناوری را مصوب کنیم.

وی در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث تحقیقات و فناوری از جایگاه بسیار ویژه ای در کشور برخوردار است.

نجفی اظهار داشت: با تلاش های انجام شده COLD ROOM (اتاق سرد) بسیار خوبی برای نگهداری بیوبانک دانشگاه آماده شده و تعداد هشت یخچال دیگر به آن اضافه خواهیم کرد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفری سه روزه به استان کرمانشاه ضمن افتتاح چند طرح دانشگاه علوم پزشکی و بازدید از پروژه های در دست احداث در نشست با مدیران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز شرکت کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20433

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.