• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3
به منظور ارتقا مبادلات تجاری صورت می‌گیرد

سفر هیات تجاری و بازرگانی استان دیالی عراق به کرمانشاه

  • کد خبر : 34081
  • 14 اسفند 1401 - 11:31
سفر هیات تجاری و بازرگانی استان دیالی عراق به کرمانشاه

رئیس اتاق کرمانشاه از سفر هیات تجاری و بازرگانی استان دیالی عراق به کرمانشاه به دعوت اتاق بازرگانی خبر داد. به گزارش میلکان؛ کیوان کاشفی با بیان اینکه برنامه‌های کاری متعددی برای سفر سه روزه این هیات به استان در نظر گرفته شده است، گفت: هیات تجاری استان دیالی امروز (۱۴ اسفند) وارد کرمانشاه شده […]

رئیس اتاق کرمانشاه از سفر هیات تجاری و بازرگانی استان دیالی عراق به کرمانشاه به دعوت اتاق بازرگانی خبر داد.
به گزارش میلکان؛ کیوان کاشفی با بیان اینکه برنامه‌های کاری متعددی برای سفر سه روزه این هیات به استان در نظر گرفته شده است، گفت: هیات تجاری استان دیالی امروز (۱۴ اسفند) وارد کرمانشاه شده و تا روز چهارشنبه در استان حضور خواهند داشت.
وی مهمترین برنامه‌های این هیات را طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دانست که شامل نشست با فعالان اقتصادی، حضور در پنل‌های تخصصی، نشست‌های B2B با همتایان، بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی و … است.
به گفته رئیس اتاق کرمانشاه، این هیات متشکل از رئیس و هیات رییسه اتاق بازرگانی و صنایع دیالی و تعدادی از تجار و بازرگانان این استان است.
کاشفی هدف از سفر هیات تجاری استان دیالی عراق به کرمانشاه را توسعه مناسبات اقتصادی و آشنایی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کرمانشاه به منظور افزایش تعاملات تجاری عنوان کرد.
وی از دیالی به عنوان یکی از استان‌های با ظرفیت عراق یاد کرد و ادامه داد: کرمانشاه تنها استانی است که از طریق مرزهای تجاری خسروی و سومار با دیالی هم مرز بوده و می‌تواند سهم بیشتری از تجارت عراق و ایران از طریق تعاملات دو استان را عهده دار باشد.
رئیس اتاق کرمانشاه خاطرنشان کرد: همواره تلاش کرده ایم با اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و تعامل با استان‌ها و کشورهای مختلف دنیا، به توسعه تجارت استان و کشور کمک کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.