• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
1
وعده جمع آوری معتادین متجاهرعملی نشد

زمستان آمد و فرماندار کرمانشاه در خم کوچه اول‌

  • کد خبر : 31803
  • 27 آذر 1401 - 13:13
زمستان آمد و فرماندار کرمانشاه در خم کوچه اول‌

سرپرست فرمانداری کرمانشاه که طی چند ماه گذشته به هیچ یک از راه‌های ارتباطی خبرنگار میلکان جوابگو نبود نهایتا در سامانه ارتباطات مردمی (سامد) در پی تماس خبرنگار با شماره ۱۱۱ مجبور به پاسخ گویی به خبرنگار میلکان شد. ابراهیم رحیمی زنگنه در پاسخ به خبرنگار میلکان در خصوص وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر که […]

سرپرست فرمانداری کرمانشاه که طی چند ماه گذشته به هیچ یک از راه‌های ارتباطی خبرنگار میلکان جوابگو نبود نهایتا در سامانه ارتباطات مردمی (سامد) در پی تماس خبرنگار با شماره ۱۱۱ مجبور به پاسخ گویی به خبرنگار میلکان شد.

ابراهیم رحیمی زنگنه در پاسخ به خبرنگار میلکان در خصوص وضعیت جمع آوری معتادان متجاهر که وزیر کشور و استاندار قول انجام آن را تا پایان شهریورداده بودند، گفت: این موضوع در جلسات مختلف استان و شهرستان مطرح شده است.

او مشکل عمده این طرح را تامین فضای مناسب برشمرد و بیان داشت: چندین محل برای این کار در نظر گرفته شد که هیچ کدام نهایی نشد و در حال حاضر در نزدیکی مجتمع تفریحی سراب نیلوفر توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال پیگیری است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه امکان جمع آوری معتادین در این محل را نیز هنوز قطعی نمی داند ومی افزاید: در صورت در اختیار قرار دادن این مکان، ۵۰۰ میلیون تومان را در کمیته شهرستان برای آماده سازی ساختمان در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اردوگاه‌های سراب نیلوفر و چشمه سفید با ظرفیت حدود ۲۰۰ نفر به نگهداری معتادین متجاهر اختصاص پیدا کرده است افزود: هزینه نگهداری معتادین متجاهر طبق ماده ۱۶ به عهده بهزیستی است و در صورت جمع آوری و نگهداری معتادین هزینه‌های جاری و نگهداری آنها باید توسط بهزیستی تامین بشود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.