• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
معاون استاندار گفت:

دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه از تفکر بخشی نگری دوری کنند

  • کد خبر : 14795
  • 28 آبان 1399 - 8:36
دستگاه های اجرایی برای پیشرفت و توسعه از تفکر بخشی نگری دوری کنند

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی ضمن حذف نگاه بخشی نگری و رقابت با یکدیگر به دنبال هم افزایی و استفاده از پتانسيل هاي ويژه استان به منظور رسيدن به اهداف کلان با رویکرد توسعه همه جانبه باشند. به گزارش میلکان آنلاین ؛ “افشين كريمي” امروز سه شنبه در جلسه […]

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري كرمانشاه گفت: دستگاه های اجرایی ضمن حذف نگاه بخشی نگری و رقابت با یکدیگر به دنبال هم افزایی و استفاده از پتانسيل هاي ويژه استان به منظور رسيدن به اهداف کلان با رویکرد توسعه همه جانبه باشند.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ “افشين كريمي” امروز سه شنبه در جلسه بررسي مشكلات بازارچه پرويز خان كه با حضور مديران دستگاه هاي اجرايي ذيربط در محل سالن جلسات استانداري تشكيل شد، اظهار داشت: در بعضي از جاها ديده مي شود كه متاسفانه دستگاه های اجرایی به جاي اينكه براي رسيدن به اهداف بالاتر و استفاده از مزيت ها و پتانسيل هاي ويژه استان مانند مزيت هاي صادراتي و تجاري با ديگر استان ها رقابت داشته باشند، با يكديگر رقابت مي كنند كه همين امر مانع از رسيدن به برنامه ها و اهدف پيش بيني شده مي شود.

وي تاكيد كرد: هر گونه مسائل و موارد استان به ويژه ظرفيت هاي تجاري بايد بدون از تعصبات داخلي و اداري مورد بررسي قرار گيرد و همه تلاش كنند كه استان بتواند از مزيت هاي خود به درستي استفاده كند كه همين موضوع منجر به شكل گيري توسعه پايدار خواهد شد.

وي با بيان اينكه براي حل مشكلات و تحقق توسعه پايدار همه بايد تلاش كنيم كه طرح ها و لوايح را در خدمت توسعه استان قرار دهيم، افزود: دستگاه ها تلاش كنند كه بخشي نگري را از ادارات خود حذف كنند و به مسائل استان نگاه كلان داشته باشند و همواره در راستاي تقويت اين گفتمان برنامه هاي خود را دنبال كنند.

كريمي تصريح كرد: دستگاه هاي اجرايي زمينه همكاري و هماهنگي خود را به منظور استفاده از مزيت هاي خاص استان با هدف رقابت با ديگر استان ها افزايش دهند.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري با اشاره به پتانسيل هاي خوب استان در بخش هاي مختلف گفت: كرمانشاه داراي مزيت هاي بسيار خوب مي باشد كه با حذف بخشي نگري و نگاه كردن كلان، اين استان به جايگاه اصلي خود خواهد رسيد.

وي خواستار تشكيل كميته اي متشكل از گمرك، راهداري، ثبت اسناد و املاك، منابع طبيعي و محيط زيست به منظور مشخص شدن مالكيت بخشي هايي از بازارچه پرويز خان با محوريت فرمانداري قصرشيرين طي ۱۰ روز آينده شد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14795

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.