• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

در موضوع پروژه مهر جزو موفق ترین استان ها بوده ایم

  • کد خبر : 118
  • 18 مهر 1395 - 6:17

سرویس فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش مدیران مدارس ناحیه ۳ کرمانشاه، گفت: بر اساس اعلام نظر کارشناسان اعزامی از وزارت آموزش و پرورش، استان کرمانشاه از بهترین و موفق ترین استان های کشور بوده است. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان […]

سرویس فرهنگی – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در همایش مدیران مدارس ناحیه ۳ کرمانشاه، گفت: بر اساس اعلام نظر کارشناسان اعزامی از وزارت آموزش و پرورش، استان کرمانشاه از بهترین و موفق ترین استان های کشور بوده است.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، سلیمان محبی افزود: این موفقیت ها را حاصل تلاش همه همکاران خصوصا مدیران مدارسی دانست که در ایام تابستان با همه وجود برای ارتقای کمی و کیفی آموزشگاه خود تلاش نمودند.

محبی پیرامون لزوم برگزاری نشست های اینچنینی افزود: برگزاری این نشست ها به تبادل تجربه می انجامد و فرایند آن موفقیت است، بنابراین در این راستا هر از چند گاهی برگزاری این گونه نشست ها ضرورت می نماید.

وی گفت: امسال بیش از ۳ هزار فرهنگی متقاضی جابجایی بودند، خوشبختانه این موضوع با مدیریت تمام به انجام رسید و اول مهر ۴ هزار و ۶۰۰ مدرسه استان به روی ۳۲۵ هزار دانش باز شد.

محبی در خصوص هدایت تحصیلی دانش آموزان گفت: یکی از بهترین استان های که فرآیند هدایت تحصیلی را با خوبی انجام داد کرمانشاه بود و این کارهای بزرگ با همت شما انجام گرفت.

وی با اشاره به موفقیت های آموزش و پرورش در سه سال گذشته این دستاوردها را حاصل تلاش همه فرهنگیان و خرد جمعی دانست، که از جمله آن ها، می توان به  برخی امکانات پژوهش سراهای دانش آموزی اشاره کرد که، حتی دانشگاه هم این امکانات را  ندارد.

محبی از جمله این موفقیت ها را برنامه مدیریتی در امتحانات نهایی دانست، و رشد چهار پله ای که از این راه بدست آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان موفقت و رکود در مدارس و آموزش و پرورش را در دستان مدیران دانست و افزود:، اگر مدیر توانمند بود، برنامه داشت، یقینا آموزش و پرورشی رو به جلو خواهیم داشت، باید بهترین های آموزش و پرورش را شناسایی کنیم و در پست های مدیریت مدارس از آن ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به موقعیت کشور بر ضرورت گفتگوی بیشتر با دانش آموزان تاکید کرد و افرود: باید از دیدگاه های دانش آموزان و خانواده ها در فرایند مدیریتی بیشتر بهرمند شویم، زیرا با خرد جمعی است که موفقیت های بیشتری حادث می شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=118

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.