• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

نماد سازی شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است

  • کد خبر : 35336
  • 21 اردیبهشت 1402 - 11:40
نماد سازی شهدا از اهمیت بسزایی برخوردار است

جلسه هم اندیشی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با ایثارگران در سالن شهید سلیمانی برگزار شد. به گزارش میلکان؛ در ابتدای این جلسه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت؛ در زمان جنگ بیش از ۲ هزار رزمنده جهادی در خط مقدم حضور داشتند و در […]

جلسه هم اندیشی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با ایثارگران در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

به گزارش میلکان؛ در ابتدای این جلسه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تقدیر از مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت؛ در زمان جنگ بیش از ۲ هزار رزمنده جهادی در خط مقدم حضور داشتند و در حال حاضر ۹۱ فرزند شهید در سازمان مشغول فعالیت هستند.

مهندس چاله چاله در ادامه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته با همراهی ایثارگران سازمان گفت؛ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نماد سازی شهدا در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از جمله نامگذاری سالن های جلسات بنام شهدای سازمان و نماد شهدا در این راستا است.

وی سپس به مجموعه اقدامات صورت گرفته در راستای خدمت به ایثارگران سازمان پرداخت و گفت؛ تجلیل از خانواده شهدا،سرکشی به خانواده شهدا و تجلیل از ایثارگران و…از جمله برنامه هایی بوده که همواره مورد تاکید سازمان قرار داشته است.

چاله چاله در پایان از ایثارگران و خانواده شهدا درخواست کرد راه شهدا را با جدیت هرچه تمام تر دنبال کنند و مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=35336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.