• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1
بهره‌برداری از گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو

دالاهو هم سبز شد

  • کد خبر : 36721
  • 16 بهمن 1402 - 10:42
دالاهو هم سبز شد

آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی_تولیدی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید. به گزارش میلکان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره‌برداری از گازرسانی ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی […]

آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی_تولیدی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش میلکان؛ به مناسبت دهه مبارک فجر آیین بهره‌برداری از گازرسانی ۵۷ روستا و ۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو با حضور استاندار کرمانشاه و نماینده اسلام‌آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در روستای «بریه‌خانی» بخش گهواره شهرستان دالاهو برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: نعمت گازرسانی به برکت نظام اسلامی به مردم عزیز این منطقه تقدیم می‌شود و مزین و مبارک به نام انقلاب اسلامی است.

محمد طیب صحرایی با اشاره به مشقات و مشکلات مردم در تأمین سوخت در گذشته، گفت: امروز به برکت نفس قدسی امام (ره)، خون پاک شهدا و مجاهدت های مردم، یکی پس از دیگری نعمت های مادی و معنوی در اقصی نقاط کشور برای مردم فراهم می‌شود.

وی بیان داشت: رسیدن گاز به این منطقه به یک کارجهادی و تلاش مضاعف نیاز داشت و در چند ماه گذشته یک کار متراکم و جدی در این راستا انجام شد و امروز تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان دالاهو از نعمت گاز برخوردار شدند.

مقام عالی استان گفت: مردم شریف این منطقه می دانند، نعمت گاز تلاش فراوان و همکاری مشترک بسیاری دستگاه ها را طلب می کند، لذا امیدواریم مردم بدون اسراف از این نعمت استفاده کنند.

صحرایی در پایان ضمن تشکر و قدردانی کارکنان شرکت گاز و سایر دستگاه های مرتبط و نماینده شهرستان در مجلس، از همه مردم و متنفذین و بزرگان شهرستان دالاهو خواست با شرکت پرشور در انتخابات زمینه استحکام و دوام راه خیر خدمت نظام به مردم را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه این مراسم ضمن تبریک به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیان داشت: یکی از خدمات ارزشمند نظام اسلامی تأمین انرژی مردم به راحت ترین و ارزان‌ترین شکل در دنیاست.

ناصر حسینی با بیان اینکه یکی از چالش‌های بسیار بزرگ تمام کشورهای دنیا تأمین انرژی مردم است، گفت: در حال حاضر نرخ جهانی هر متر مکعب گاز ۵ هزار و ۴۷۰ تومان است که در کشور ما در پلکان اول مصرف با هر متر مکعب ۴۰ تومان به مردم عرضه می شود.

وی گفت: کشور ما در تمام فرآیند استحصال و توزیع گاز به طور کامل خودکفاست که باید قدردان و شکرگزار این موضوع بود.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های قوی‌تر شدن کشور حضور همه مردم درانتخابات است، مردم را به حضور پرشور و گسترده در انتخابات پیش رو فراخواند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه‌های امروز شهرستان دالاهو با اعتبار ۲ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال بهره برداری رسیده، گفت: شهریور سال گذشته از ۱۳۲ روستای شهرستان تنها ۳۰ روستا که معادل ۲۴ درصد جمعیت روستایی این شهرستان است گازدار بود که امروز به صددرصد رسید.

وی افزود: همچنین دو شهر کرند و گهواره شهرستان دالاهو یعنی ۶۵ درصد جمعیت شهری این شهرستان گازداربودند که این عدد با گازرسانی به شهر ریجاب به ۱۰۰ درصد رسید و بدین ترتیب امروز شهرستان دالاهو نیز به جمع شهرستان های سبز از نظر برخورداری از گاز پیوست.

حسینی گفت: در حال حاضر ۱۳ واحد صنعتی شهرستان دالاهو نیز گازدار هستند و این شهرستان در مجموع ۱۰ هزار مشترک گاز دارد.

وی در پایان با اشاره به کوهستانی بودن و مشقات گازرسانی به منطقه، از تلاش ها و پیگیری های استاندار و نماینده شهرستان دالاهو قدردانی کرد و گفت: این پروژه‌ها را به شهدا و مردم شریف دالاهو تقدیم می کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36721
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : شرکت گازاستان کرمانشاه
  • 114 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.