• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0
سال جاری دراستان کرمانشاه

دادگاه های علنی بر خط برگزار می شود

  • کد خبر : 37574
  • 17 اردیبهشت 1403 - 10:36
دادگاه های علنی بر خط  برگزار می شود

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کرمانشاه از برگزاری دادگاه های علنی برخط در استان از هفدهم اردیبهشت ماه خبر داد. به گزارش میلکان؛ دکتر نریمانی اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و در راستای اهداف سند تحول قضایی، برگزاری دادگاه‌ها به‌ صورت علنی و برخط به‌ […]

معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کرمانشاه از برگزاری دادگاه های علنی برخط در استان از هفدهم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش میلکان؛ دکتر نریمانی اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضاییه و در راستای اهداف سند تحول قضایی، برگزاری دادگاه‌ها به‌ صورت علنی و برخط به‌ عنوان برنامه عملیاتی دادگستری استان، با هدف تقویت زیرساخت و توسعه دادرسی الکترونیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از جمله مزایای برگزاری دادگاه های علنی برخط، افزایش دانش و تجربه همکاران و کارکنان دادگاه ها، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق، حقوقدانان و به طور کلی عموم مردم، اقناع افکار عمومی، افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضایی و همچنین شفافیت در فرآیند رسیدگی و صدور آرای قضایی می باشد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه برگزاری دادگاه های علنی برخط را از موارد مطرح شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری برشمرد و خاطرنشان کرد: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه فراهم شده است و علاقمندان به مباحث حقوقی، قضایی و جلسات دادگاه ها می توانند برخط و از طریق نشانیhttp://skyroom.adliran.ir/ch/kermanshah-ecourt در این دادگاه ها به صورت علنی حضور یابند.

لازم به ذکر است اولین جلسه دادگاه علنی برخط استان کرمانشاه در سال جدید، روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه با موضوع حمل و نگهداری مشروبات الکلی به صورت مجازی و برخط در آدرس مذکور برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.