• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

حمایت ویژه کمیته امداد از ۲ هزار کودک و مادر باردار کرمانشاهی

  • کد خبر : 13091
  • 02 مهر 1399 - 6:35
حمایت ویژه کمیته امداد از ۲ هزار کودک و مادر باردار کرمانشاهی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به صورت ویژه از کودکان کمتر از ۵ سال سن و مادران باردار و شیرده حمایت می کند، گفت: هم اکنون بیش از هزار کودک و ۹۶۲ مادر باردار و شیرده از حمایت های غذایی این نهاد بهره مند می شوند. […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد به صورت ویژه از کودکان کمتر از ۵ سال سن و مادران باردار و شیرده حمایت می کند، گفت: هم اکنون بیش از هزار کودک و ۹۶۲ مادر باردار و شیرده از حمایت های غذایی این نهاد بهره مند می شوند.

به گزارش میلکان آنلاین، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد از دو هزار کودک کمتر از ۵ سال سن و مادران باردار و شیرده به صورت ویژه حمایت می کند.

رحمتی پور با بیان اینکه از این تعداد بیش از هزار نفر کودکانی هستند که به مشکلات رشدی و تغذیه ای دچار هستند، عنوان کرد: ۹۶۲ نفر نیز مادران نیازمندی هستند که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد به کودکان و مادران باردار سبدهای غذایی اعطا می کند، تاکید کرد: این کودکان و مادران باردار از سوی مراکز بهداشت در شهرستان های تابعه شناسایی و به منظور حمایت غذایی به کمیته امداد معرفی می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۸۸ میلیون تومان اعتبار به منظور حمایت از کودکان و مادران باردار و شیرده در استان اختصاص داده شده است.

کیومرث رحمتی پور بیان کرد: کودکان مبتلا به سوءتغذیه تا بهبودی رشد و رفع مشکل تغذیه و مادران باردار تا پایان دوره شیردهی از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

رحمتی پور با تاکید بر اینکه خیران نیک‌اندیش می‌توانند برای کمک به کودکان دچار مشکلات تغذیه ای در طرح همسفره مشارکت کنند، عنوان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی  hamsofreh.ir از راه های مشارکت در طرح همسفره برای بهبود تغذیه کودکان نیازمند است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.