• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

حل مشکلات ایثارگران در گروی استفاده از همه ظرفیت‌ها است

  • کد خبر : 19743
  • 28 اردیبهشت 1400 - 6:56
حل مشکلات ایثارگران در گروی استفاده از همه ظرفیت‌ها است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف بنیاد را از ضرورت‌های مهم حوزه مشاوره عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از توان و ظرفیت مجموعه بنیاد به منظور تسریع در حل مشکلات جامعه ایثارگری شد. به گزارش میلکان آنلاین؛حجت‌الاسلام والمسلمین هادی عسگری در نخستین نشست کمیته مشاوره و مددکاری […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف بنیاد را از ضرورت‌های مهم حوزه مشاوره عنوان کرد و خواستار بهره‌گیری از توان و ظرفیت مجموعه بنیاد به منظور تسریع در حل مشکلات جامعه ایثارگری شد.
به گزارش میلکان آنلاین؛حجت‌الاسلام والمسلمین هادی عسگری در نخستین نشست کمیته مشاوره و مددکاری بنیاد کرمانشاه در سال جدید که با هدف تقویت حوزه مشاوره بنیاد و نحوه همکاری افراد متخصص در این زمینه برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این حوزه اظهار کرد: فعال‌سازی گروه‌های مشاوره و مددکاری از اولویت‌های کاری حوزه مشاوره است و هنر حوزه مددکاری پویایی و فعال‌سازی گروه‌های اقشار به منظور تسریع در حل مشکلات ایثارگران عزیز است.
وی افزود: مددکاران و مشاوران بنیاد خوشبختانه از تخصص، تجربه و دانش کافی برخوردار هستند لذا باید با تشکیل تیم‌های مداخله در بحران مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری را پیگیری و با اقدامات پیش‌گیرانه از هرگونه اتقاق ناگواری جلوگیری کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در پایان تعامل و همکاری با بخش‌های مختلف بنیاد را از ضرورت‌های مهم حوزه مشاوره عنوان و تأکید کرد: بهره‌گیری از توان و ظرفیت مجموعه بنیاد به منظور تسریع در حل مشکلات جامعه ایثارگری لازم است.
در ادامه این نشست اعضای حاضر به بیان نظرات و راهکارهای خود در خصوص بهبود فعالیت‌های حوزه مددکاری و مشاوره بنیاد پرداختند.
لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19743

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.