• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

حدود ۳۰ هزار دوز واکسن جدید وارد کرمانشاه شد

  • کد خبر : 20624
  • 21 تیر 1400 - 6:48
حدود ۳۰ هزار دوز واکسن جدید وارد کرمانشاه شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۸ هزار دوز واکسن سینوفارم و یک هزار و ۸۰۰ دوز واکسن برکت وارد این استان شد و در هفته‌های آینده نیز به اندازه کافی واکسن برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی وارد می‌شود. به گزارش میلکان آنلاین به نقل از  ایرنا،  ابراهیم شکیبا روز دوشنبه افزود: هم اکنون […]

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲۸ هزار دوز واکسن سینوفارم و یک هزار و ۸۰۰ دوز واکسن برکت وارد این استان شد و در هفته‌های آینده نیز به اندازه کافی واکسن برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی وارد می‌شود.

به گزارش میلکان آنلاین به نقل از  ایرنا،  ابراهیم شکیبا روز دوشنبه افزود: هم اکنون تزریق واکسن کرونا در مراکز تجمیعی این استان برای افراد بالای ۶۵ سال آغاز شده است البته افراد واجد شرایط بدون ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir به مراکز تزریق واکسن مراجعه نکنند تا از ازدحام جمعیت جلوگیری بعمل آید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: در صورت ثبت نام افراد در سامانه و رعایت سایرین، میانگین زمان صرف شده برای هر نفر برای تزریق واکسن بین چهار تا ۱۰ دقیقه خواهد بود ضمن اینکه هیچ محدودیتی برای تزریق وجود ندارد.
تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دوز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق شده است.
هم اکنون ۳۴۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان‌باختگان استان هم از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به یک هزار و ۹۳۴ نفر رسیده است.

وضعیت گیلانغرب قرمز و ۱۱ شهرستان دیگر استان نارنجی است

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه نیز گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان صحنه از روز شنبه (۱۹ تیر) از وضعیت زرد کرونایی به نارنجی تغییر یافت.

محمدی افزود: براساس رنگ بندی جدید شهرستان گیلانغرب همچنان قرمز است و شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، کنگاور، سنقر و کلیایی، هرسین، قصرشیرین، جوانرود، پاوه و صحنه در وضعیت نارنجی به سر می برند.
براساس این گزارش، شهرستان‌های ثلاث باباجانی، دالاهو و روانسر هم در وضعیت زرد قرار دارند.

طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودروها به این شهرستان برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داشته و مجوزهای تردد برای سفرهای ضروری از طریق فرمانداری صادر می‌شود.

براین اساس ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی و همچنین خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها ممنوع است.

تردد از شهرهای گروه زرد به سایر شهرهای گروه زرد بلامانع است، اما محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان پابرجاست و اجرا می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=20624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.