• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

جهادنصر سابقه درخشاني براي اجراي پروژه ها دارد

  • کد خبر : 12853
  • 23 شهریور 1399 - 8:08
جهادنصر سابقه درخشاني براي اجراي پروژه ها دارد

استاندار كرمانشاه گفت: جهادنصر داراي يك سابقه درخشان براي اجراي پروژه ها در استان و همچنين يك پيمانكار قوي و توانمند براي اجراي پروژه هاي عمراني است.   به گزارش میلکان آنلاین  “هوشنگ بازوند”در جلسه بررسي مسائل و مطالبات جهاد نصر از دستگاه هاي اجرايي اظهار داشت: جلسه امروز به منظور بررسي مسائل جهاد نصر […]

استاندار كرمانشاه گفت: جهادنصر داراي يك سابقه درخشان براي اجراي پروژه ها در استان و همچنين يك پيمانكار قوي و توانمند براي اجراي پروژه هاي عمراني است.

 

به گزارش میلکان آنلاین  “هوشنگ بازوند”در جلسه بررسي مسائل و مطالبات جهاد نصر از دستگاه هاي اجرايي اظهار داشت: جلسه امروز به منظور بررسي مسائل جهاد نصر تشكيل شده و براي پرداخت مطالبات جهاد نصر از دستگاه هاي اجرايي همگي موظف به اجراي برنامه ها و تصميات اتخاذ شده هستند.

وي با بيان اينكه مطالبات جهاد نصر از دستگاه هاي اجرايي بايد هر چه سريعتر پرداخت شود، تصريح كرد: مسائلي كه در داخل استان مربوط به مطالبات جهاد نصر حل مي شود، دستگاه ها ملزم به پرداخت مطالبات خواهند بود اما مسائلي كه مربوط به خارج استان است در جلساتي با مسئولين كشوري به ويژه دكتر نوبخت رئيس محترم سازمان برنامه و بودجه كشور  مسائل موجود را در بررسي و حل خواهيم كرد.

وي بيان داشت: در اين جلسه مقرر شد مطالباتي كه جهاد نصر از دستگاه ها دارد تا روز پنچ شنبه همين هفته به استانداري اعلام كنند تا در نشست هايي كه در هفته آينده با مسئولين داريم مطرح و مسائل هر چه سريعتر مرتفع شوند.

استاندار كرمانشاه افزود: خوشبختانه جهاد نصر از سابقه درخشاني در استان براي اجراي پروژه ها برخوردار و داراي يك ظرفيت بزرگ براي اجراي پروژه ها است لذا حل مسائل آن از موضوعات مهم استان است و براي پيشبرد و توسعه هر چه بيشتر استان بايد نهايت تلاش خود را بكار گيريم.

بازوند ادامه داد: ما امروز اقدام به تشكيل اين جلسه براي تصميم گيري جهت رفع مسائل جهاد نصر گرفتيم و مديران دستگاه هاي اجرايي ذيربط موظف به تلاش براي رفع مسائل و پيگيري پرداخت مطالبات آن هستند.

وي در پايان گفت: دولت عليرغم همه مشكلات و گرفتارهايي كه در بحث تحريم هاي ظالمانه و كرونا دارد و با كمبود تامين منابع مالي مواجه است اما در رابطه با اجراي پروژه هاي عمراني يك اقدام بسيار خوب انجام داده و اعتبارات را به موقع تخصيص داده است و مانع از عدم فعاليت پروژه ها شده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.