• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

جایزه ملی شهید باکری به شهرداری کرمانشاه تعلق گرفت

  • کد خبر : 36625
  • 10 بهمن 1402 - 13:12
جایزه ملی شهید باکری به شهرداری کرمانشاه تعلق گرفت

همزمان با آیین اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه “شهریران”، جایزه ملی شهید باکری و لوح تقدیر جشنواره به شهرداری کرمانشاه تعلق گرفت. به گزارش میلکان؛ جایزه ملی شهید باکری به عنوان یکی از بخش‌های همایش و نمایشگاه شهریران به شمار می‌رود که برای نخستین بار شهرداری‌های پیشرو برترکشور را معرفی کرد. برپایه این گزارش؛ این […]

همزمان با آیین اختتامیه نخستین همایش و نمایشگاه “شهریران”، جایزه ملی شهید باکری و لوح تقدیر جشنواره به شهرداری کرمانشاه تعلق گرفت.

به گزارش میلکان؛ جایزه ملی شهید باکری به عنوان یکی از بخش‌های همایش و نمایشگاه شهریران به شمار می‌رود که برای نخستین بار شهرداری‌های پیشرو برترکشور را معرفی کرد.

برپایه این گزارش؛ این انتخاب بر اساس ارزیابی‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با رویکرد معرفی الگوهای تخصصی مدیریت شهری و از میان شهرداری‌های کل کشور انجام شد.

گفتنی است؛ نخستین همایش و نمایشگاه «شهریران» با موضوع‌های سامانه ها ، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین آلات و تجهیزات خدمات شهری، ، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن سازی و مصالح نوین ساختمانی برگزار شد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی سازمان سرمایه گذاری ومشارکتهای مردمی سازمان فاوا شهرداری کرمانشاه طی سه روز با معرفی آخرین دستاوردها و اقدامات خود در حوزه‌های مختلف، و معرفی شایسته کرمانشاه، جذب فرصت های سرمایه گذاری و هوشمندسازی و … در این رویداد ملی حضور یافت.

غرفه شهرداری کرمانشاه در این نمایشگاه با استقبالی شایسته از سوی مسئولان و مدیران شهری، شهرداران کلانشهرها ، علاقمندان حوزه مدیریت شهری و … همراه بود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36625

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.