• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
استاندار كرمانشاه:

توسعه صنعت گردشگري، رونق تمامي بخش ها را به دنبال دارد/ هتل پارسيان براي كرمانشاه ارزشمند است

  • کد خبر : 14704
  • 24 آبان 1399 - 6:47
توسعه صنعت گردشگري، رونق تمامي بخش ها را به دنبال دارد/ هتل پارسيان براي كرمانشاه ارزشمند است

استاندار كرمانشاه گفت: توسعه صنعت گردشگري منجر به رونق اقتصادي تمامي بخش ها مي شود و وظيفه شهرداري ها و دستگاه هاي ذيربط، ايجاد شرايط و بسترهاي لازم براي توسعه گردشگري است. به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین “هوشنگ بازوند” در جلسه بررسي مشكلات هتل پارسيان كرمانشاه كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، […]

استاندار كرمانشاه گفت: توسعه صنعت گردشگري منجر به رونق اقتصادي تمامي بخش ها مي شود و وظيفه شهرداري ها و دستگاه هاي ذيربط، ايجاد شرايط و بسترهاي لازم براي توسعه گردشگري است.

به گزارش پايگاه خبری میلکان آنلاین “هوشنگ بازوند” در جلسه بررسي مشكلات هتل پارسيان كرمانشاه كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، مديركل حوزه استاندار،شهردار كرمانشاه و مديرعامل هلدينگ و شركت سياحتي و مراكز تفريحي پارسيان در سالن جلسات استانداري برگزار شد، اظهار داشت: شهرداري كرمانشاه موظف است كه با جديت و هماهنگي لازم مانع از تعطيلي هتل پارسيان كرمانشاه شود و با هماهنگي مديران اين هتل هر چه سريعتر به حل مشكلات موجود بپردازد.

وي با اشاره به صنعت گردشگري در توسعه و رونق اقتصادي شهرها تصريح كرد: رونق صنعت گردشگري فقط منحصر به اين صنعت نيست بلكه از رونق آن تمامي بخش هاي جامعه و مردم منتفع مي شوند لذا يكي از عوامل مهم توسعه توجه ويژه به اين بخش است.

مقام عالي استان با اشاره به شرايط كرونا و تعطيلي هتل ها و تالارها بيان داشت: متاسفانه هتل ها و تالارها در شرايط حاضر با ضرر مواجه هستند لذا تا آنجائيكه در توان است بايد به رفع مشكلات اين مجموعه ها كمك كنيم.

وي از شهرداري كرمانشاه خواست كه با ايجاد شرايط و بسترهاي لازم بيش از پيش به رونق صنعت گردشگري كمك كند.

استاندار كرمانشاه با اشاره به شرايط متنوع هتل پارسيان براي شهر كرمانشاه گفت: اين هتل هم مانند يك پتروشيمي براي استان ارزشمند است لذا شهرداري كرمانشاه بايد نهايت و همكاري خود را براي حل مشكلات آن بكار گيرد.

در اين جلسه معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، شهردار كرمانشاه و رئيس هلدينگ سياحتي و مركز تفريحي پارسيان به بيان نكته نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.