• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0
استاندار كرمانشاه:

توسط رییس جمهوری سه طرح بزرگ در ۴۰ روز گذشته در کرمانشاه به بهره برداری رسیده است

  • کد خبر : 12449
  • 25 مرداد 1399 - 5:06
توسط رییس جمهوری سه طرح بزرگ در ۴۰ روز گذشته در کرمانشاه به بهره برداری رسیده است

استاندار کرمانشاه گفت: ظرف ۴۰ روز گذشته سه طرح بزرگ شامل سد شرف شاه، طرح بزرگ گرمسیری و توسعه آب و خاکی و طرح رونق شهرهای سومار و نفت شهر از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.   به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح طرح […]

استاندار کرمانشاه گفت: ظرف ۴۰ روز گذشته سه طرح بزرگ شامل سد شرف شاه، طرح بزرگ گرمسیری و توسعه آب و خاکی و طرح رونق شهرهای سومار و نفت شهر از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 

به گزارش میلکان آنلاین؛ هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح طرح بزرگ گرمسیری که در آن ۲۳ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان های کرمانشاه و ایلام از طریق ویدئو کنفرانس توسط رییس جمهوری به بهره برداری رسید، افتتاح طرح بزرگ گرمسیری را یک افتخار و کار بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست که در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی کشاورزی باقی‌مانده از این طرح در ازگله و سرپل ذهاب از رییس جمهوری خواست طی تفاهم نامه ای با وزارت نیرو و جهاد کشاورزی این زمین های کشاورزی هم به این طرح بزرگ افزوده شود.

بازوند در ادامه با اشاره به زلزله مخرب ۷/۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ کرمانشاه گفت: در مدت این سه سال بیش از ۱۲۳ هزار واحد مسکونی، تجاری و هزار کلاس درس با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان که ۱۲۵ میلیارد تومان توسط خیران مدرسه ساز و ۱۴۵ میلیارد تومان توسط دولت ساخته شده است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگري از سخنان خود با اشاره به بحران شیوع کرونا گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان هزار تخت بیمارستانی برای مقابله با این بیماری اختصاص یافت که خوشبختانه با تدابیر و راهکارهایی در ستاد مقابله با بیماری کرونا در پیش گرفتیم در اوج شیوع آن ۴۶۰ بستری در استان داشتیم و در مجموع هشت درصد از تخت های بیمارستانی درگیر این بیماری شد.

بازوند همچنین با اشاره به اینکه در طول شیوع بیماری کرونا به هیچ وجه مرز پرویزخان کرمانشاه تعطیل نشده است، افزود: با وجودی اینکه روزانه ۴۰۰ نفر در این مرز مشغول به کار هستند و هزار کامیون کالا جابه جا می کنند تا این لحظه هیچ کسی به بیماری کرونا مبتلا نشده و در این مدت ۵۵ درصد از نظر تناژ و ۳۴ درصد از نظر ارزشی صادرات از این مرز افزایش یافته است.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود خواستار اختصاص ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی خط راه آهن کرمانشاه و خسروی شد که در سفر رییس جمهوری به کرمانشاه اعتبارات آن تصویب شده است.

آقای روحانی نیز در ادامه این جلسه از اقدامات استاندار کرمانشاه در بازسازی واحدهای  مسکونی و تجاری مناطق زلزله زده و اقدامات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا تقدیر کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12449

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.