• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

توزیع مستمر اقلام اساسی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 34269
  • 26 اسفند 1401 - 22:57
توزیع مستمر اقلام اساسی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان

جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ریاست دکتر عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه و اعضاء این قرارگاه  صبح امروز ۲۵ اسفندماه در سالن شهیدان باقری برگزار شد. به گزارش میلکان؛ در ابتدای این جلسه مهندس علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گزارشی از وضعیت […]

جلسه قرارگاه امنیت غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به ریاست دکتر عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه و اعضاء این قرارگاه  صبح امروز ۲۵ اسفندماه در سالن شهیدان باقری برگزار شد.
به گزارش میلکان؛ در ابتدای این جلسه مهندس علی چاله چاله رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گزارشی از وضعیت موجودی و توزیع اقلام اساسی ،توزیع گوشت گرم ،غرفه های تنظیم بازار و میوه شب عید ارائه کرد.

در ادامه این جلسه سرپرست امور هماهنگی اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر حصول نقاط ضعف و قوت غرفه های تنظیم بازار در سراسر استان گفت: با توجه به مدت زمان فعالیت این غرفه ها تا پایان ماه مبارک رمضان احصاء مشکلات غرفه ها ضروری بنظر می رسد.

دکتر عبدالوحید محمدی در ادامه افزود: با توجه به توزیع اقلام اساسی ، گوشت گرم و تولیدات صنعتی وابسته به کشاورزی و کالاهای صنعتی در این غرفه ها هماهنگی و همکاری بخش کشاورزی و صنعت استان جهت تجهیز غرفه ها و خدمات دهی به شهروندان می بایست به صورت مستمر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یابد .

دکتر محمدی در ادامه بر توزیع گوشت گرم گوسفندی و گوساله در سطح غرفه های تنظیم بازار استان تاکید کرد و گفت : از روز شنبه می بایست گوشت گرم گوسفندی و گوساله در سطح غرفه های تنظیم بازار استان توزیع شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=34269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.