• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
معاون استاندار:

توان و پشتكار اصناف براي كمك به ايتام بسيار ارزشمند است/ اصناف از اركان اصلي مبارزه با رژيم طاغوت بودند

  • کد خبر : 17054
  • 12 بهمن 1399 - 7:24
توان و پشتكار اصناف براي كمك به ايتام بسيار ارزشمند است/ اصناف از اركان اصلي مبارزه با رژيم طاغوت بودند

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: اصناف و بازاريان همواره در بحران هاي مختلف مانند زلزله، سيل، كرونا و غيره كمك رسان به جامعه بوده اند و در حال حاضر توان و پشتكار آنها براي كمك به ايتام قابل ستايش و بسيار ارزشمند است و ما از تلاش هاي ارزنده اين قشر جامعه بسيار […]

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: اصناف و بازاريان همواره در بحران هاي مختلف مانند زلزله، سيل، كرونا و غيره كمك رسان به جامعه بوده اند و در حال حاضر توان و پشتكار آنها براي كمك به ايتام قابل ستايش و بسيار ارزشمند است و ما از تلاش هاي ارزنده اين قشر جامعه بسيار سپاسگزاريم.

 

به گزارش میلکان آنلاین ؛ “افشين كريمي” امروز شنبه در جلسه پويش ايران مهربان كه با حضور مسئولين روساي اتحاديه ها و اصناف كرمانشاه در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسيار خوشحاليم كه ميزبان اين مهيمانان گرانقدر هستيم و اين جلسه سرشار از محبت، دوستي و انسانيت است لذا جا دارد كه از تلاش هاي اتاق اصناف كرمانشاه و كميته امداد امام خميني(ره) استان براي تشكيل اين جلسه تقدير و تشكر كنيم.

وي ادامه داد: اصناف و بازاريان همواره بدون هيچ چشم داشت و اسم و رسمي، در تمامي برنامه ها صادقانه پاي كار هستند و با توجه به شناختي كه از اتاق اصناف كرمانشاه داشتم، مي شد حدس زد كه توان و پشتكار خوبي براي بسيج اصناف براي كمك به ايتام خواهند داشت و امروز اين جلسه با همت و پيگيري اتاق اصناف كرمانشاه تشكيل شده است.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري با اشاره به اهميت كاري اصناف در جامعه، وجود اصناف و اتحاديه ها را عاملي بسيار موثر براي پيشبرد برنامه ها و مطالبات بازاريان در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: هر كدام از اصناف و اتحاديه ها نماينده چندين هزار از بازاريان هستند و اين بخش ها به لحاظ آشنايي با قوانين و احترامي كه در جامعه دارند بازگو كننده درخواست و مطالبات آنان مي باشند كه مي توانند در كمال آرامش و انسجام درخواست ها و مطالبات خود را تقديم حكومت كنند.

كريمي ادامه داد: امروز اصناف مي توانند نقش خود را مانند تريبون هاي مختلف و رسانه ها در جامعه ايفا كنند و همچنين مانند انجمن ها و احزاب نيز قادر هستند كه مطالبات خود را به صورت قانونمند و بدور از هر گونه تنش و درگيري پيگيري كنند لذا اين رويه اي بسيار بزرگ و ارزشمند در كشور است كه همگي بايد خود را ملزم به رعايت حفظ احترام و جايگاه اصناف و اتحاديه ها بدانيم.

وي با اشاره به نقش موثر بازاريان و اصناف در مبارزه با رژيم ستم شاهي بيان داشت: بازاريان و اصناف از اركان اصلي مبارزه با طاغوت و پشتيبان جبهه مقاومت عليه استعمار بودند و امروز نيز كه هر موقعي به كمك آنها نياز بوده از هيچ كمك خود در بحران هاي مختلف مانند زلزله، سيل، كرونا و غيره دريغ نكرده اند و همواره به پيشبرد و قوام بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كمك كرده اند و ما از تلاش هاي ارزنده اين قشر جامعه بسيار سپاسگزاريم.

وي همچنين با اشاره به برنامه هاي اصناف و بازاريان براي كمك رساني به ايتام تصريح كرد: اين گونه كارها قبل از اينكه كمك به كودك يتيم باشد در واقع كمك به آرامش و روحيه خودمان است و ثمره آن علاوه بر اينكه در آخرت به فرد ياري رسان مي رسد در همين دنيا نيز بركت و سلامتي آن به زندگي انسان هاي نيكوكار خواهد رسيد.

معاون توسعه مديريت و منابع استانداري گفت: در حال حاضر كمك معشيتي براي هر كودك يتيم كه از طرف كميته امداد در هر ماه پرداخت مي شود ۳۵۰ هزار تومان است كه در اجراي اين طرح (پويش ايران مهربان) قصد داريم كه اين سرانه را به ۷۵۰ هزار تومان افزايش دهيم.

وي گفت: در شهرستان ها نيز از فرمانداران استان خواسته ايم كه شخصاً موضوع طرح را مورد پيگيري قرار دهند و گزارشات اين برنامه ها را ارائه نمايند.

كريمي در پايان سخنان خود از تلاش هاي اتاق اصناف در آزادي افراد زنداني تقدير و تشكر كرد

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17054

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.