• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

تهیه اطلس جامع گروه‌ها و نهادهای مردمی فعال در محلات حاشیه نشین

  • کد خبر : 37247
  • 29 فروردین 1403 - 13:12
تهیه اطلس جامع گروه‌ها و نهادهای مردمی فعال در محلات حاشیه نشین

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تهیه اطلس جامع گروه ها و نهادهای مردمی تاکید کرد و گفت: این اطلاعات جامع به ما کمک می‌کند تا از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و حوزه‌های فعالیتی این گروه ها و فعالان این حوزه آگاهی بهتری پیدا کنیم و بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای هم افزایی آنها ایجاد کنیم. به گزارش […]

استاندار کرمانشاه بر ضرورت تهیه اطلس جامع گروه ها و نهادهای مردمی تاکید کرد و گفت: این اطلاعات جامع به ما کمک می‌کند تا از ظرفیت ها، توانمندی‌ها و حوزه‌های فعالیتی این گروه ها و فعالان این حوزه آگاهی بهتری پیدا کنیم و بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای هم افزایی آنها ایجاد کنیم.

به گزارش میلکان؛ محمدطیب صحرایی در دیدار جمعی از فعالان مردمی در محلات حاشیه نشین، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در شعار سال بر مشارکت مردم تاکید ویژه‌ای داشتند و گروه‌های مردمی فعال در محلات حاشیه ای ظرفیت بسیار خوبی هستند که در صورت ساماندهی می توانند به اقتصاد و معیشت ساکنین این محلات هم کمک کنند.

وی افزود: با توجه به‌ دغدغه‌های جدی مدیریت ارشد استان در این حوزه، طی این مدت نشست‌های متعددی در حوزه‌های مختلف با حضور گروه‌های مردمی و جهادی در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برگزار شده و خواهد شد و نمایندگان این گروه‌ها به طرح برنامه‌ ها، دغدغه‌ها و مسائل و مشکلات خویش در حوزه های مختلف پرداخته‌اند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت مشخص شدن ظرفیت ها و اولویت های کاری گروه‌های مردم نهاد در محلات مختلف عنوان کرد: فعالیت های این گروه‌های دغدغه‌مند اگر با همراهی، هماهنگی و هم افزایی بیشتری همراه باشد می تواند بسترساز اتفاقات خوب و مبارک بسیاری در محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه باشد.

وی بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان دستگاه‌های دولتی در زمینه ارائه کمک به گروه‌های مردمی تاکید کرد و گفت: در شرایط فعلی دستگاه‌های مختلف به صورت پراکنده و بدون هماهنگی لازم در حال کمک به گروه های مردمی فعال در محلات حاشیه‌ای هستند و این موازی کاری ها می تواند به کم اثر شدن این فعالیت‌ها بینجامد.

صحرایی در ادامه سخنانش بر ضرورت تهیه اطلس جامع فعالان مردمی در محلات حاشیه نشین تاکید کرد و گفت: این اطلاعات جامع به ما کمک می‌کند تا از توانمندی‌ها و حوزه‌های فعالیتی این گروه‌ها آگاهی بیشتری پیدا کنیم و امکان برنامه‌ریزی برای استفاده از تمامی این ظرفیت‌ها فراهم شود.

وی تاکید کرد: حضور متوازن گروه‌های جهادی و مردمی در محلات حاشیه‌ای کمک می کند تا تمامی این محلات بتوانند از خدمات و حمایت‌های این گروه‌ها بهره‌مند شوند.

در ادامه این نشست نمایندگان گروه های مردمی در حضور مدیر ارشد استان به طرح دیدگاه ها و دغدغه‌های خود پرداختند و بر موضوعاتی مانند تعریف پروژه ها در محلات بر اساس نیازهای مردم، تعامل بیشتر میان گروه‌های مردم نهاد در حل مشکلات مناطق حاشیه ای و تعیین نمایندگانی از محلات برای پیگیری مشکلات محلات مطرح شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد با محوریت دستیار مردمی سازی استاندار نشست هم اندیشی و هماهنگی گروههای مردمی فعال در محلات برگزار شود.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37247
  • نویسنده : بهزاد خالوندی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه
  • 91 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.