• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
4
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است

  • کد خبر : 24030
  • 13 فروردین 1401 - 21:49
تمهیدات لازم برای آموزش حضوری اندیشیده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:تمهیدات لازم برای آموزش حضوری از ۱۴ فروردین اندیشیده شده است. به گزارش میلکان ، مجید یزدان پناه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستور رئیس جمهوری، برای جلوگیری از افت تحصیلی پنهان دانش آموزان، آموزش در مدارس استان از ۱۴ فروردین حضوری خواهد شد. وی افزود: […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:تمهیدات لازم برای آموزش حضوری از ۱۴ فروردین اندیشیده شده است.

به گزارش میلکان ، مجید یزدان پناه گفت: بر اساس آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا و دستور رئیس جمهوری، برای جلوگیری از افت تحصیلی پنهان دانش آموزان، آموزش در مدارس استان از ۱۴ فروردین حضوری خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این تصمیم، همه دانش آموزان و معلمان از ۱۴ فروردین باید در مدارس حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش‌آموزانی که علائم بیماری کرونا داشته باشند با تایید پزشک می‌توانند تا زمان بهبودی در منزل بمانند.

یزدان پناه اشاره‌ای هم به آمادگی مدارس برای حضور دانش آموزان داشت و گفت: تمهیدات لازم برای آموزش حضوری دانش آموزان اندیشیده شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس جدی گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین نشست هایی در خصوص تامین سرویس مورد نیاز برای تردد دانش‌آموزان برگزار شده و سرویس ها از روز ۱۴ فروردین آماده خدمات‌رسانی به دانش آموزان خواهند شد.

وی در خصوص نحوه فعالیت شبکه شاد نیز گفت: آموزش مجازی قطع نخواهد شد و در کنار آموزش حضوری و به عنوان یک ابزار مکمل باقی می‌ماند.

وی در ادامه اشاره ای هم به احتمال اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید برای تکمیل آموزش دانش آموزان داشت و گفت: پیشنهاد اضافه شدن یک ماه به سال تحصیلی جدید-برای تمامی دانش‌آموزان بجز کلاس دوازدهمی ها که کنکور دارند-  به شورای عالی آموزش و پرورش داده شده و در صورت تایید این شورا این تصمیم اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.