• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال مددجویان و اقشار آسیب پذیر

  • کد خبر : 15216
  • 09 آذر 1399 - 7:19
تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال مددجویان و اقشار آسیب پذیر

  تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال مددجویان و اقشار آسیب پذیر تفاهم نامه ای در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) و ایجاد اشتغال تولید محور، برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه منعقد شد. به گزارش میلکان […]

 

تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد استان کرمانشاه برای ایجاد اشتغال مددجویان و اقشار آسیب پذیر
تفاهم نامه ای در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید) و ایجاد اشتغال تولید محور، برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه منعقد شد.

به گزارش میلکان آنلاین؛ سرهنگ کامران هزارخانی در این مراسم اظهار داشت: یکی از دغدغه های حوزه بسیج بحث اشتغال جوانان است به همین جهت در تلاش هستیم تا زمینه حل و فصل این مشکل را فراهم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش و ارتباطی که با مجموعه فنی و حرفه‌ای داریم می‌توانیم کمک‌ کار کمیته امداد در راستای اشتغال زایی باشیم.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه گروههای جهادی فعالی در حوزه اشتغال داریم، گفت: صندوق های قرض الحسنه و تعاونی هایی نیز در استان داریم که می‌توانند بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات اشتغال مددجویان را پوشش دهند.

وی بیان داشت: امیدوارم در بحث راهبردی شغلی بتوانیم هم افزایی خوبی داشته باشیم و مشاغل پایداری در استان ایجاد کنیم و در کنار این مشاغل که اکثراً تولیدی هستند در بازار فروش نیز اثر گذار باشیم.

سرهنگ هزار خانی ادامه داد: اگر به شکلی پیش برویم که از تولید کالا و خدمات یک مجموعه هدفمند را دنبال کنیم، می توانیم در سطح استان برندسازی کنیم و هم یک بازارفروش فراتر از استان را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه ظرفیت های بسیاری در بحث لبنیات و فراورده های لبنی و صنایع دستی دارد و در مجموع بوم و زیست استان قابل مانور دادن است.

وی ابراز امیدواری کرد که از همین مشاغل خانگی به جایی برسیم که علاوه بر اینکه بخشی از نیازمندی های کشور را مرتفع کنیم، بتوانیم صادرات به کشور عراق نیز داشته باشیم.

در ادامه این جلسه محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه نیز گفت: سپاه ظرفیت خوبی در بخش‌های مردمی در حوزه‌های مختلف دارد و در سنوات گذشته اقدامات خوبی با همکاری این نهاد مردمی به خصوص در بحث مسکن مددجویان و محرومین صورت گرفته است.

وی افزود: بدون شک در بحث اشتغال نیز با همکاری سپاه می‌توانیم قدم های موثری را برداریم. رخصی خاطر نشان کرد: امروز یکی از مشکلات اقشار مختلف به خصوص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد بحث اشتغال است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد استان طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در بحث اشتغال زایی انجام داده است به طوری که کرمانشاه سال گذشته در بین همه استان‌های کشور با اقداماتی که در راستای جذب و پرداخت تسهیلات صورت گرفت به عنوان استان برتر معرفی شد.

این مسئول گفت: بنا داریم این روند را امسال نیز ادامه دهیم و به این منظور از ظرفیت بسیج و سپاه نیز استفاده کنیم تا بتوانیم در راستای کاهش یکی از دغدغه های اصلی مردم استان قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: سپاه ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و امیدوارم با امضای این تفاهم نامه در در همه حوزه ها به خصوص اشتغال مددجویان اقداماتی صورت بگیرد که منفعت آن برای محرومین و نیازمندان باشد.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.