• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3
با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت؛

بهره برداری از ۳ راهدارخانه در سطح استان کرمانشاه

  • کد خبر : 17762
  • 03 اسفند 1399 - 7:46
بهره برداری از ۳ راهدارخانه در سطح استان کرمانشاه

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از به بهره برداری رسیدن راهدارخانه های مرکزی شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب در امسال با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، سیدزاهدین چشمه خاور در این رابطه اظهار […]

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از به بهره برداری رسیدن راهدارخانه های مرکزی شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب در امسال با هزینه بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، سیدزاهدین چشمه خاور در این رابطه اظهار داشت: با توجه به شرایط  خاص محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در فصل زمستان، می طلبد تا اقدامات درخور توجه‌ای برای ایمن سازی و آماده‌سازی محوری مناسب برای تردد کاربران جاده‌ای انجام پذیرد، از این رو برای آمادگی هرچه بیشتر در فصل زمستان برای خدمت رسانی به بهره برداران جاده ای به احداث ۳ راهدارخانه در شهرستان های اسلام آبادغرب، دالاهو و سرپل ذهاب اقدام نموده ایم.

وی افزود: انبار شن و نمک راهدارخانه کوزران در محور کرمانشاه-کوزران نیز تکمیل و بهسازی شده است.

چشمه خاور در ادامه به مزیت احداث آشیانه ماشین آلات اشاره و تصریح کرد: افزایش طول عمر مفید انواع ماشین آلات، صرفه جویی در هزینه نگهداری آن ها، استفاده بهینه، سریع، ساماندهی و استقرار ثابت ماشین آلات راهداری از جمله مزیت‌های احداث آشیانه ماشین آلات می باشد و آشیانه ۴ راهدارخانه در سال‌جاری احداث، بهسازی و تکمیل شده است.

شایان ذکر است در حال حاضر، استان کرمانشاه ۴۴ راهدارخانه ثابت و سیار در سطح محورهای مواصلاتی جهت خدمت رسانی به کاربران جاده‌ای در تمامی فصول مختلف سال وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=17762

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.