• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
5

برگزاری آیین «خون صلح» در بخش ماهیدشت کرمانشاه

  • کد خبر : 24036
  • 13 فروردین 1401 - 21:58
برگزاری آیین «خون صلح» در بخش ماهیدشت کرمانشاه

در مراسم خون صلح در بخش ماهیدشت کرمانشاه، که با حضور معاون توسعه حل اختلاف استان، بزرگان و محاسن سفیدان و جمعی از مسئولین ارشد قضایی و اداری و نیز امنیتی و انتظامی استان برگزار شد، یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی پیدا کرد. به گزارش میلکان ؛ معاون توسعه […]

در مراسم خون صلح در بخش ماهیدشت کرمانشاه، که با حضور معاون توسعه حل اختلاف استان، بزرگان و محاسن سفیدان و جمعی از مسئولین ارشد قضایی و اداری و نیز امنیتی و انتظامی استان برگزار شد، یک محکوم به قصاص با رضایت اولیای دم از مرگ رهایی پیدا کرد.

به گزارش میلکان ؛ معاون توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت امر گذشت در دین اسلام بر اساس آیات و روایات، پرداختن به این مقوله مهم و مورد تأکید اسلام را از ضروریات برشمرد و بر ایجاد مصالحه تأکید فراوان نمود.

فتاحی افزود: در سال ۱۳۹۵ در بخش ماهیدشت کرمانشاه طی یک نزاع، شخصی به قتل رسید که پس از حدود ۶ سال تلاش شبانه روزی اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف استان، این پرونده مختومه و با رضایت اولیای دم، قاتل از مجازات قصاص بخشیده شد.

معاون توسعه حل اختلاف استان، گذشت و بخشش را نشانه ایمان واقعی و جوانمردی مردم این مرز و بوم عنوان کرد و گفت: از کلیه همکاران مجموعه توسعه حل اختلاف و متنفذین و محاسن سپیدان و بزرگان منطقه که در اخذ رضایت این پرونده تلاش وافری داشتند تشکر و قدردانی نموده و برای خانواده مقتول صبر جمیل خواهانم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24036

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.