• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

برنامه‌و‌بودجه کرمانشاه را به غیربومی نسپارید

  • کد خبر : 31849
  • 30 آذر 1401 - 17:25

این روزها زمزمه انتخاب یک مدیر غیربومی دیگر برای سازمان برنامه و بودجه استان با حمایت ویژه برخی از نمایندگان استان پر رنگ تر از قبل شده است. جای گلایه تازه ای از آن برخی نمایندگان نیست که چرا به دنبال یک مدیر غیربومی دیگر از استان همجوار برای کرمانشاه هستند. چون متاسفانه آن ها […]

این روزها زمزمه انتخاب یک مدیر غیربومی دیگر برای سازمان برنامه و بودجه استان با حمایت ویژه برخی از نمایندگان استان پر رنگ تر از قبل شده است.
جای گلایه تازه ای از آن برخی نمایندگان نیست که چرا به دنبال یک مدیر غیربومی دیگر از استان همجوار برای کرمانشاه هستند. چون متاسفانه آن ها طی این سال ها در تکمیل آزادراه، بخشیدن بخشی از سومار و امتیاز پتروپالایش و منابع گازی و رفتن نفت و گاز غرب به استان همجوار، کم نگذاشته‌اند و به نوعی بیشتر از کرمانشاه هوای همسایه را داشته‌اند.
انتظار ما از استانداری است که از مدام دم از کرمانشاهی بودن و حمایت از مدیر بومی می زند.
بهمن‌امیری‌مقدم باید راه را بر عملی شدن این نقشه ها ببندد.
کسی باید مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان شود که دغدغه توسعه کرمانشاه و دفاع از منافع آن در برابر زیاده خواهی ها را داشته باشد.
مدیریت اداره کل برنامه و بودجه استان کرمانشاه به‌ویژه در حوزه برنامه‌ریزی، آینده پژوهی و آینده نگری برای توسعه استان، اگر نگوییم از خود مدیریت ارشد استان مهم تر است از آن کمتر نیست، غلو نکرده ایم.
متاسفانه مدیران غیربومی به ویژه آنهایی که از استان های همجوار آمده‌اند؛ طی این سال ها آزمون بسیار بدی در زمینه دفاع از منافع استان پس داده اند. آزموده را آزمودن خطاست.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=31849

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.