• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد:

برخورد قاطع پلیس با تخلفات حادثه‌ساز ، سرعت و سبقت غیرمجاز در ایام نوروز

  • کد خبر : 37201
  • 28 اسفند 1402 - 12:48
برخورد قاطع پلیس با تخلفات حادثه‌ساز ، سرعت و سبقت غیرمجاز در ایام نوروز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز کلیه کارکنان پلیس راه استان کرمانشاه برای حفظ جان هموطنان و پیشگیری از حوادث حادثه ساز در آماده‌باش ۱۰۰ در صد هستند. سرهنگ عبدالحسین زارع ظهر امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ماه در گفت و گو با خبرنگار میلکان بیان داشت: توصیه ما به شهروندان و […]

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز کلیه کارکنان پلیس راه استان کرمانشاه برای حفظ جان هموطنان و پیشگیری از حوادث حادثه ساز در آماده‌باش ۱۰۰ در صد هستند.

سرهنگ عبدالحسین زارع ظهر امروز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ماه در گفت و گو با خبرنگار میلکان بیان داشت: توصیه ما به شهروندان و مسافران این است که با رعایت قوانین و مد نظر قرار دادن تمهیدات پلیس راه ، از وقوع حوادث ناگوار رانندگی  پیشگیری کنند.

وی افزود: با توجه شلوغی جاده‌های مواصلاتی در این ایام از رانندگان گرامی خواهشمندیم که از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری نمایند‌.خودرو رانندگان حادثه ساز و پرخطر تا پایان پایان روز سیزده بدر توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه رانندگان گرامی برای حفظ جان خود و همراهان و جلوگیری از حوادث جاده ای در زمان خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری نمایند.

وی افزود: متاسفانه برخی رانندگان با توجه به نزدیک شدن به مقصد ساعات پایانی سفر را به جای استراحت با سرعت بیشتر طی می کنند به همین خاطر است که بالغ بر ۷۰درصد تصادفات در نزدیکی ورودی شهرها صورت می گیرد.

سرهنگ زارع با بیان اینکه حفظ جان هموطنان و آرامش مردم بالاترین هدف پلیس است تاکید کرد: پلیس در برخورد با جرائم خطرآفرین رانندگی هیچگونه مماشاتی ندارد و با رانندگانی که باسرعت غیرمجاز، سبقت های غیرمجاز و رانندگی خطرناک زمینه حوادث جاده ای را فراهم کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.