• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0
شهردار کرمانشاه:

برای عمران و آبادانی شهرکهای حاشیه ای تلاش می کنیم

  • کد خبر : 32870
  • 04 بهمن 1401 - 0:09
برای عمران و آبادانی شهرکهای حاشیه ای تلاش می کنیم

شهرداری کرمانشاه در جمع اهالی شهرک زین العابدین (چمن) از اهتمام مجموعه مدیریت شهری جهت عمران و آبادانی شهرکهای حاشیه ای خبر داد. به گزارش خبرنگار میلکان دکتر نادر نوروزی گفت: شهرکهای حاشیه ای از مشکلات و معضلات زیادی رنج می برند که قسمت عمده آن به گذشته و رعایت نکردن اصول شهرسازی در این […]

شهرداری کرمانشاه در جمع اهالی شهرک زین العابدین (چمن) از اهتمام مجموعه مدیریت شهری جهت عمران و آبادانی شهرکهای حاشیه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار میلکان دکتر نادر نوروزی گفت: شهرکهای حاشیه ای از مشکلات و معضلات زیادی رنج می برند که قسمت عمده آن به گذشته و رعایت نکردن اصول شهرسازی در این شهرکها بر می گردد و امروز سبب انباشت مطالبات در این مناطق شده است.

دکتر نوروزی افزود: با وجود اینکه مشکلات و مطالبات در این شهرکها زیاد است اما مجموعه مدیریت شهری اهتمام جدی جهت عمران و آبادانی این شهرکهای حاشیه ای دارد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: طی سفر ریاست جمهوری به استان و همچنین تأکیدات استاندار محترم جهت رسیدگی به این شهرکها، شهرداری با تمام توان وارد کار شده و کارهای عمرانی و خدماتی را در این مناطق توسعه داده بطوریکه این شهرکهای حاشیه ای سهم خوبی را از آسفالت شهر کرمانشاه داشتند و با مساعد شدن شرایط جوی قطعاً این خدمات با کیفیت و سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

دکتر نوروزی در پایان گفت: برنامه ریزی فرهنگی در این شهرکها را نیز با جدیت دنبال می کنیم و بنا داریم با اقدامات فرهنگی مناسب و اجرای برنامه‌های آموزشی جهت رشد و توسعه امور فرهنگی در این مناطق حرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32870

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.