• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو در سفر به کرمانشاه:

باید متناسب با خودروسازی در استان قطعه سازی را گسترش دهیم

  • کد خبر : 11979
  • 28 تیر 1399 - 6:27
باید متناسب با خودروسازی در استان قطعه سازی را گسترش دهیم

به گزارش میلکان آنلاین؛ مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با قطعه سازان استان با اشاره به ظرفیت بالای خودرو سازی در استان کرمانشاه گفت: در حوزه تولید خودرو از نیمه دوم سال گذشته تولید، آهنگ رو به رشدی گرفته به طوری که در ۵ ماه پایانی سال، رکورد ماهانه، هفتگی و روزانه […]

به گزارش میلکان آنلاین؛ مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در دیدار با قطعه سازان استان با اشاره به ظرفیت بالای خودرو سازی در استان کرمانشاه گفت: در حوزه تولید خودرو از نیمه دوم سال گذشته تولید، آهنگ رو به رشدی گرفته به طوری که در ۵ ماه پایانی سال، رکورد ماهانه، هفتگی و روزانه را زده ایم و رونق تولید را در مجموعه ایران خودرو ررا معنا بخشیده ایم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان مطالب فوق افزود: در سال جهش تولید نیز بنا داریم آهنگ رشد را ادامه دهیم، به طوری که در سطح ملی تولید مکانیکی نسبت به دوره مشابه ۳۳ درصد رشد داشته یعنی از ۱۱۱ هزار دستگاه به ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو رسیده ایم.
دکتر مقیمی درادامه تاکیدکرد: درزمینه تعهدات مشتریان که از عمده مطالبات مردمی و مورد گلایه مشتریان نیز بوده است توانستیم ۷۱ درصد بهبود ببخشیم به طوری که از ۱۸۰ هزار خودرویی که باید تحویل بدهیم الان به۵۰ هزار عدد رسیده است که ظرف یکی دو ماه آینده آن را به صفر خواهیم رساند و این در حالی است که در اکثر تولیدات خود نظیر پژو ۴۰۵ بنزینی، سمند ال ایکس و پژو پارس اتوماتیک تعهدات به صفر رسیده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودر در پایان یادآور شد: امروز دغدغه مسئولین استان کرمانشاه، اشتغال است بنابراین پیشنهاد دارم که قطعه سازی را متناسب با صنعت خودرو سازی استان پیش ببریم. با وجود این ما حاضر هستیم در قالب یک تفاهم نامه محصول شرکت های قطعه ساز که تعداد آن ۱۰ واحد است را پیش خرید کنیم که با این کار زمینه اشتغال برای ۲۰۰ نفر و باسرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد تومان فراهم خواهد شد.
جلسه مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و با حضور قطعه سازان استان در سالن جلسات شهدای دولت استانداری کرمانشاه، با هدف ظرفیت موجود در حوزه قطعه سازی و چگونگی توسعه زیرساخت آن برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=11979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.