• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

بازگشت دوباره عقاب‌های زاگرس به لیگ برتر هندبال

  • کد خبر : 13181
  • 05 مهر 1399 - 6:32
بازگشت دوباره عقاب‌های زاگرس به لیگ برتر هندبال

پس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار بیانیه انصراف تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از شرکت در لیگ برتر، مسوولان کرمانشاه با ورود به قضیه از وقوع این اتفاق جلوگیری کرده و زمینه حضور مجدد تنها تیم لیگ برتری استان را فراهم کردند. به گزارش میلکان آنلاین؛ بخ نقل از  ایرنا، اوایل هفته گذشته […]

پس از کش و قوس‌های فراوان و انتشار بیانیه انصراف تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از شرکت در لیگ برتر، مسوولان کرمانشاه با ورود به قضیه از وقوع این اتفاق جلوگیری کرده و زمینه حضور مجدد تنها تیم لیگ برتری استان را فراهم کردند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ بخ نقل از  ایرنا، اوایل هفته گذشته بود که خبری در فضای مجازی مبنی بر کناره گیری تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب منتشر شد و متعاقب آن مسوولان باشگاه نیز با صدور بیانیه ای این موضوع را تایید و علت آن را مشکلات مالی اعلام کردند.

انتشار این خبر در میان اهالی ورزش با واکنش های مختلفی همراه بود و اکثر آنها بر این اعتقاد بودند که نباید تنها نماینده ورزش استان در سطح لیگ برتر را رها کرد و لازم است مسوولان استان به موضوع ورود پیدا کنند.

پس از آن استاندار کرمانشاه در نشستی فوری با مسوولان باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب به واکاوی موضوع پرداخت و در نهایت خروجی این جلسه بازگشت دوباره نماینده استان در لیگ برتر هندبال به این رقابت ها بود.

اعلام حمایت استاندار کرمانشاه از زاگرس اسلام آبادغرب

«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در این نشست بر حمایت همیشگی استانداری از تیم زاگرس اسلام آبادغرب با وجود محدودیت های موجود سخن گفت و افزود: برای سال جاری نیز با یکی از مدیران بانک ها رایزنی های لازم به عمل آمده تا حمایت از نماینده استان در لیگ برتر هندبال را برعهده بگیرد.

وی در عین حال از مسوولان فدراسیون هندبال نیز خواست تا از تیم های شهرستانی حمایت های بیشتری به عمل آورده و هزینه های ورودی مسابقات را برای آنها کاهش دهد.

بازوند تصریح کرد: در سالجاری نیز از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تیم های ورزشی از جمله هندبال زاگرس اسلام ابادغرب استفاده می کنیم.

در خلال برگزاری این نشست، رییس فدراسیون هندبال نیز درتماس تلفنی از حمایت های استاندار کرمانشاه از تیم زاگرس اسلام آبادغرب قدردانی کرد و گفت: این حمایت ها موجب ایجاد شور و نشاط در سطح شهرستان اسلام آبادغرب شده است.

«حمیدرضا پاکدل» با بیان اینکه اعتقاد داریم تیم زاگرس و سایر تیم‌های خصوصی به فکر منابع پایدار باشند، افزود: در شرایط فعلی که ۲ هفته تا شروع لیگ باقی است،تیم زاگرس نیازمند حمایت است تا بتواند حضور موفقی در مسابقات داشته باشد.

اولویت اول زاگرس ماندن در لیگ برتر است

در همین راستا مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب نیز در گفت و گو با ایرنا، ضمن قدردانی از حمایت های همیشگی استاندار کرمانشاه، بخشی پور نماینده اسلام آبادغرب در مجلس، رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر افرادی که برای ماندن این تیم در لیگ برتر تلاش کردند، اولویت اول باشگاه در فصل جاری را ماندن در این مسابقات ذکر کرد.

سجاد اعظم با اشاره به یک هفته پراسترس برای تیم زاگرس، گفت: خوشحالم که اجازه انصراف به تنها نماینده لیگ برتری استان داده نشد و با رایزنی های انجام شده شرایط حضور دوباره در لیگ برتر را پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه تمرینات فشرده تیم زاگرس از امروز (شنبه) آغاز می شود، گفت: امیدوارم بتوانیم در فرصت ۲ هفته ای تا اغاز مسابقات به آمادگی لازم دست یافته و تیم خوبی را روانه لیگ کنیم، هرچند بازیکنان در این مدت تمرینات انفرادی خود را دنبال کرده اند.

اعظم یادآوری کرد: با توجه به شرایط موجود نباید در دو – سه مسابقه اول انتظار زیادی از بازیکنان داشته باشیم چرا که برای دست یابی به هماهنگی لازم حداقل یک ماه تا ۴۵ روز پیش از آغاز مسابقات باید تمرینات تیم آغاز می شد اما اینگونه نشد و ما زمان زیادی را از دست دادیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در خصوص نحوه برگزاری مسابقات امسال نیز گفت: همه تیم ها با همگروهی های خود در دور مقدماتی که قرار است در چهار دور برگزار شود ۲ بار مسابقه می دهند و در نهایت از هر گروه سه تیم (مجموعا ۶ تیم) به دور نهایی راه پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: دور نخست مسابقات لیگ برتر هندبال از شنبه ۱۹ مهر به میزبانی تهران آغاز و تیم زاگرس به مدت یک هفته باید با سه تیم به صورت یک روز در میان مسابقه دهد.

اعظم ادامه داد: پس از یک هفته استراحت دور دوم از روز سوم آبان آغاز و تیم زاگرس با سه تیم دیگر گروه مسابقه می دهد تا دور رفت به پایان برسد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه میزبان دورهای دوم تا چهارم پس از پایان دور نخست مشخص می شود، گفت: قرار است شرایط استان ها به لحاظ بیماری کرونا بررسی شود و در صورت درخواست میزبانی از سوی یکی از تیم های حاضر و تائید ستاد ملی مقابله با کرونا میزبانی به آن استان برسد.

وی یادآور شد: در صورت فراهم بودن شرایط تقاضای میزبانی خواهیم داشت اما طبق اعلام فدراسیون و ستاد ملی مقابله با کرونا هر تیمی که میزبان باشد موظف است رقابت ها را در مرکز استان خود برگزار کند که اگر ما نیز این شرایط را داشته باشیم رقابت ها در شهر کرمانشاه انجام خواهد شد.

اعظم خاطرنشان ساخت: بازیکنان امسال تیم تلفیقی از جوانان و باتجربه ها هستند و تلاش کردیم از همه بازیکنان خوب استان که توان حضور در لیگ برتر را دارند استفاده کنیم.

مدیرعامل تیم زاگرس در پایان گفت: هدایت این تیم امسال نیز برعهده هوشنگ کاکلوند سرمربی چند فصل اخیر است و مهدی حمیدیان از چهره های خوب هندبال استان نیز به عنوان مربی در کنار وی حضور خواهد داشت.

همچنین لازم به یادآوری است تلاش خبرنگار ایرنا برای گفت و گو با هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب بی نتیجه ماند.

بر این اساس قرعه کشی انجام شده، هندبالیست های زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های ذوب آهن اصفهان، ستارگان دشستان، نیروی زمینی کازرون، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم و تیم تازه اضافه شده نفت و گاز گچساران همگروه شده است.

در گروه دوم نیز کیمیا کاشت کردستان، صنعت مس کرمان، فولاد مبارکه سپاهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز و فراز بام خائیز دهدشت قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=13181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.