• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

بازدید سرزده معاون استاندار از فرآیند تامین و توزیع کالاها در روستا بازار شهر کرمانشاه

  • کد خبر : 37030
  • 08 اسفند 1402 - 12:40
بازدید سرزده معاون استاندار از فرآیند تامین و توزیع کالاها در روستا بازار شهر کرمانشاه

محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به همراه صفایی مدیر تعاون روستایی استان و دارابی رئیس سازمان صمت استان از روستا بازار شهر کرمانشاه بازدید و فرآیند تامین و توزیع کالاها در این مرکز را مورد بررسی و نظارت قرار داد. به گزارش میلکان؛ در این بازدید، ضمن بررسی کیفیت محصولات، نحوه قیمت گذاری […]

محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به همراه صفایی مدیر تعاون روستایی استان و دارابی رئیس سازمان صمت استان از روستا بازار شهر کرمانشاه بازدید و فرآیند تامین و توزیع کالاها در این مرکز را مورد بررسی و نظارت قرار داد.

به گزارش میلکان؛ در این بازدید، ضمن بررسی کیفیت محصولات، نحوه قیمت گذاری کالا و مقایسه قیمت ها با قیمت کالاهای آزاد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

صفایی در حاشیه این بازدید خاطر نشان نمود: هدف این روستا بازار و بازارچه های تنظیم بازار، تامین کالا‌های موردنیاز مردم با حداقل قیمت‌ها، حذف واسطه‌ها، اجرای طرح از مزرعه تا سفره و در نهایت کنترل تورم کالاهای اساسی است.

معاون اقتصادی استاندار و هیات همراه از این کار ارزشمند در جهت خدمت رسانی به مردم شریف استان و کمک به معیشت مردم قدردانی نموده و تاکید کرد در دو نقطه دیگر از شهر کرمانشاه روستا بازار دایر شود.

 

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.