• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2
معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه دلیل آبگرفتگی معابر کرمانشاه است

  • کد خبر : 14590
  • 19 آبان 1399 - 10:06
بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه دلیل آبگرفتگی معابر کرمانشاه است

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارش ۲۴ میلیمتری در مدت زمان کوتاهی گفت: بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه دلیل آبگرفتگی معابر کرمانشاه است. به گزارش میلکان آنلاین؛  خسرو عیساییان؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی سرچراغ اظهارکرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از روز گذشته […]

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به بارش ۲۴ میلیمتری در مدت زمان کوتاهی گفت: بارش کم سابقه در مدت زمان کوتاه دلیل آبگرفتگی معابر کرمانشاه است.

به گزارش میلکان آنلاین؛  خسرو عیساییان؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی سرچراغ اظهارکرد: بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی از روز گذشته کلیه نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و پرسنل خدماتی مناطق هشت‌گانه آمادگی کامل برای براش های امروز را داشتند.

وی افزود: از صبح امروز پاکسازی جوی و کانال های دفع آب سطحی در مناطق شهرداری با تمام توان در دستور کار قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به حجم بالای بارش در مدت زمان کوتاهی تصریح کرد: بارش کم سابقه ۲۴ میلیمتری در مدت زمان کوتاهی باعث آبگرفتگی و سیلاب در برخی معابر کرمانشاه شد که نیروهای خدماتی مناطق در کوتاه ترین زمان ممکن در راستای رفع مشکلات شهروندان اقدام کردند تا خطری شهروندان را تهدید نکند.

عیساییان ادامه داد: حجم بالای اولین بارش پاییزی با وجود پیش بینی های انجام گرفته خیلی زیاد بود و معابر نیز گنجایش دفع این حجم آب را نداشتند.

وی ادامه داد: حجم بارش به قدری زیاد بود که در برخی مناطق باعث تخریب سازه‌های ساختمانی نیز شده است که در اسرع وقت نسبت به میزان و شدت تخریب ها اطلاع رسانی خواهد شد.

🔹معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، از حضور میدانی شهرداران مناطق هشت‌گانه و معاونین خدمات شهری آنها در معابری که احتمال آبگرفتگی در آنها می رفت خبر داد و افزود: تیم های نظارتی مجموعه مدیریت شهری با گشت زنی در سطح شهر نقاط آسیب پذیر از نظر آبگرفتگی را شناسایی و نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهند کرد.

🔹مهندس عیساییان با اعلام این مساله که شهرداری به کمک احداث کانال های فرعی در چندماه گذشته توانسته برخی از روان آب ها را منحرف و به مسیری دیگر منتقل کند گفت: این مساله همچنان در دستور کار حوزه های خدمات شهری و شهرسازی است و زیرساخت های قدیمی و فرسوده سال های گذشته زمان می برد تا به حالت استاندارد برسیم.

🔹وی در پایان از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در زمان بارش ها که باعث ترافیک می شود خودداری نمایند و با این کار به پرسنل خدمات شهری شهرداری در راستای خدمات دهی با کیفیت بهتر کمک کنند.

#پایگاه_خبری_تحلیلی_رهاورد

🆔 @Rahavardksh

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.