• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

ایجاد ۱۵۹۷ شغل با پرداخت ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه

  • کد خبر : 32670
  • 22 دی 1401 - 17:52
ایجاد ۱۵۹۷ شغل با پرداخت ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین گفت: با پرداخت ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه ۱۵۹۷ فرصت شغل ایجاد شده است. به گزارش میلکان؛ مختار احمدی در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین که به ریاست […]

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین گفت: با پرداخت ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان کرمانشاه ۱۵۹۷ فرصت شغل ایجاد شده است.

به گزارش میلکان؛ مختار احمدی در نهمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان هرسین که به ریاست موسوی فرماندار هرسین در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه مقوله ایجاد اشتغال یک مقوله فرابخشی و حتی فراقوه ای می باشد، اظهار نمود: همه دستگاه های اجرایی، نظارتی و بانک های عامل در مقوله ایجاد اشتغال مسئولند و باید پای کار باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است، افزود: با پرداخت این میزان تسهیلات یک هزار و ۵۹۷ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است.

وی مجموع تسهیلات اختصاصی برای ایجاد مشاغل خانگی را ۱۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.

مختار احمدی افزود: بر اساس سند توسعه اشتغال استان و به استناد زیست بوم ملی اشتغال کشور امسال ۴۶ هزار و ۸۲ فرصت شغلی در استان پیش بینی شده است که تاکنون ۳۶ هزار و ۴۱ فرصت شغلی معادل ۷۸ درصد در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

وی در ادامه به۵ محور اصلی ریست بوم ملی اشتغال در شهرستان هرسین تاکید نمود و افزود: پیگیری و توجه به آموزش های مهارتی به منظور افزایش مهارت آموزی، توسعه بازار و بازاریابی فروش محصولات به ویژه محصولات مشاغل خانگی، بهبود فضای کار در بحث صدور مجوزها، توسعه و ترویج فرهنگ کار و نظارت بر تسهیلات و اشتغال های ایجاد شده که در این خصوص لازم است کمیته های نظارت شهرستان فعال شود، مورد انتظار از کمیته اشتغال شهرستان می باشد.

برزو موسوی فرماندار هرسین نیز در این نشست، با اشاره به اینکه بر اساس سند توسعه استان، تعداد ۲ هزار و ۸۸۸ فرصت شغلی برای شهرستان هرسین پیش بینی شده است، اظهار نمود: بر اساس داده های سامانه رصد تاکنون ۸۰ درصد تعهد ایجاد اشتغال به میزان ۲ هزار و ۳۱۰ فرصت شغلی در شهرستان هرسین ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان هرسین رتبه اول در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی بر اساس سهمیه تخصیصی در استان را دارد، افزود: در شهرستان هرسین با جذب ۱۰۰ درصدی سهمیه تخصیصی به میزان ۴ میلیارد تومان، ۱۲۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

برزو موسوی افزود: شهرستان هرسین دارای قابلیت ها، استعدادها و ظرفیت ها و نقاط قوت ویژه می باشد و این قابلیت آنرا به دومین قطب اقتصادی استان تبدیل نموده ومی طلبد که مورد توجه مدیران و بانک های عامل باشد.

فرماندار شهرستان هرسین در ادامه ضمن تاکید در تسریع روند پرداخت تسهیلات تکلیفی توسط بانک‌ها و ادارات دولتی به منظور ایجاد اشتغال اضافه نمود: انتظار داریم ادارات پس از معرفی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اکتفا نکنند و تا حصول نتیجه تولید کنندگان را همراهی و امور را پیگیری کنند.

مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون، رفاه کارگران، کشاورزی، صندوق کارآفرینی امید، مدیر بنیاد برکت استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی هرکدام مهمترین مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را تشریح نمودند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=32670
  • نویسنده : فرنگیس صفری
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه
  • 113 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.