• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

اهدای نشان تأیید کمیته امداد به شرکت‌های فعال در راستای رفع بیکاری کشور

  • کد خبر : 14581
  • 19 آبان 1399 - 9:54
اهدای نشان تأیید کمیته امداد به شرکت‌های فعال در راستای رفع بیکاری کشور

  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته امداد به واحد‌های اقتصادی که در راستای رفع فقر و بیکاری در کشور فعال باشند، نشان تأیید اهدا می‌کند. به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اظهار کرد: نشان تأییدی کمیته امداد برای واحد‌های اقتصادی که در […]

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: کمیته امداد به واحد‌های اقتصادی که در راستای رفع فقر و بیکاری در کشور فعال باشند، نشان تأیید اهدا می‌کند.

به گزارش میلکان آنلاین؛ حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، اظهار کرد: نشان تأییدی کمیته امداد برای واحد‌های اقتصادی که در راستای رفع فقر و بیکاری در کشور فعال باشند، طراحی شده است.

او با بیان اینکه این نشان هفته آینده رونمایی خواهد شد، گفت: این نشان در مرحله ثبت نهایی در سازمان ثبت شرکت‌ها است.

عبدالملکی افزود: براساس فرآیند‌هایی که در این نشان تأییدی طراحی شده است، مقرر است شرکت‌هایی که در راستای ایجاد اشتغال برای محرومان، رفع فقر و بیکاری در کشور اثر بالاتری دارند، براساس استاندارد‌های تعریف شده نشان تأییدی را دریافت کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ادامه داد: از مزایای داشتن این نشان برخی از معافیت‌های مالیاتی، معافیت از پرداخت برخی از عوارض خاص و امکان تبلیغات در رسانه‌های جمعی است.

وب با بیان اینکه بعد از رونمایی از نشان از تمامی کارآفرینان اقتصادی و شرکت‌های بزرگ و کوچک دعوت می‌شود تا در این برنامه ملی برای کاهش فقر و بیکاری در کشور با اولویت محرومان شرکت کنند، گفت: این اتفاق یک جهش قابل ملاحظه‌ای را در برنامه ایجاد اشتغال در کشور به صورت عام و ایجاد اشتغال برای محرومان به صورت خاص ایجاد خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.