• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
4
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۴۸عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه درنوروز

  • کد خبر : 24066
  • 14 فروردین 1401 - 22:02
انجام ۴۸عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه درنوروز

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از انجام ۴۸ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه در طرح نوروزی خبر داد. به گزارش میلکان به نقل از مهر فرزین معتمدی ظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری ۴۸ عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امداد و نجاتی در […]

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از انجام ۴۸ عملیات امداد و نجات توسط جمعیت هلال احمر کرمانشاه در طرح نوروزی خبر داد.

به گزارش میلکان به نقل از مهر فرزین معتمدی ظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری ۴۸ عملیات امداد و نجات توسط نیروهای امداد و نجاتی در استان کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: از ۴۸ عملیات امداد و نجات انجام شده ۲۹ مورد حادثه جاده‌ای با ۱۰۲ نفر آسیب، ۱۹ مورد رهاسازی و ۱۷ نفر ارجاع به مراکز درمانی، ۱۱ مورد امداد کوهستان که ۱۴ نفر نجات یافته و هفت نفر ارجاع به مراکز درمانی داشتند، در برف و کولاک اخیر ۲۵ نفر آسیب‌دیده و ۲۵ نفر نجات یافته‌اند و مراجعه هفت نفر به صورت حضوری به پایگاه‌های هلال احمر که ۲ نفر آنها به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تصریح کرد: معاونین استاندار در طول انجام طرح نوروزی، بازدیدهای مستمر را از تمامی پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر انجام دادند و با دستور استاندار کرمانشاه نیز عملیات زیباسازی مجموعه جمعیت هلال احمر، پایگاه‌ها و محوطه‌های جمعیت هلال احمر در راستای کار قرار گرفت و قبل از پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید.

معتمدی خاطرنشان کرد: در حوزه جوانان و فعالیت‌های بشردوستانه جمعیت هلال احمر، ۱۵ پست نوروزی در میادین، ورودی شهرها و مراکز گردشگری و تاریخی برای ارائه خدمات بشردوستانه مستقر شدند.

وی با اشاره به فعالیت‌های بشردوستانه هلال احمر گفت: راهنمای مکان‌های گردشگری استان کرمانشاه به مسافرین، برپایی خیمه‌های نماز و آموزش مسائل مذهبی، احداث پایگاه فرهنگی، اجرای طرح به‌رفت و آموزش بهبود رفتارهای ترافیکی که به صورت کشوری و در استان کرمانشاه نیز انجام شد، از جمله اقدامات بشردوستانه جوانان اعضای هلال احمر کرمانشاه در طرح نوروزی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اضافه کرد: برگزاری طرح غربالگری و ایمنی مسافرین نوروزی، طرح سحاب یا سامانه حرکتی امدادی و بشردوستانه، اجرای طرح‌های ابتکاری مثل طرح رویش چلچراغ که روزانه ۷۵ نفر و در کل یک هزار و ۵۰۰ نفر در طرح شرکت کردند نیز از دیگر اقدامات بشردوستانه جوانان هلال احمر کرمانشاه در طرح نوروزی بود.

وی با اشاره به اقدامات هلال احمر کرمانشاه با توجه به بیماری کرونا در طول ایام طرح نوروزی عنوان کرد: در زمینه کرونا اطلاع رسانی به ۱۳ هزار و ۶۷۲ نفر در خصوص جلوگیری از شیوع و مراقبت‌های مورد نیاز بیماری کرونا انجام شد.

معتمدی بیان کرد: اطلاع‌رسانی نقاط حادثه‌خیز و ایمنی در سفر به بیش از ۹ هزار نفر، غربالگری سلامت و ایمنی برای ۳ هزار و ۹۵۰ نفر، راهنمایی مسافرین به نقاط ایمن به ۱۱ هزار نفر، آموزش‌های ترافیکی به ۷ هزار و ۹۰۰ نفر، کودکان بهره‌مند از فضای دوستدار کودک ۲ هزار و ۴۵۰ نفر، مراجعه به خیمه‌های نماز یکهزار و ۲۴ نفر و تعداد اقلام فرهنگی توزیع شده ۵۴ هزار و ۲۵۰ مورد بوده است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.