• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر فعالیت مشاغل غیرضروری در کرمانشاه از ساعت ۱۸ ممنوع

  • کد خبر : 14588
  • 19 آبان 1399 - 10:03
از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر فعالیت مشاغل غیرضروری در کرمانشاه از ساعت ۱۸ ممنوع

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه از شروع اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل غیرضروری در استان از روز سه‌شنبه (۲۰ آبان) خبر داد و افزود: این محدودیت برای تمام صنوف به استثنای مشاغل گروه یک است. به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در جلسه کمیته امنیتی-انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان […]

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه از شروع اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل غیرضروری در استان از روز سه‌شنبه (۲۰ آبان) خبر داد و افزود: این محدودیت برای تمام صنوف به استثنای مشاغل گروه یک است.

به گزارش میلکان آنلاین ؛ حسین خوش اقبال در جلسه کمیته امنیتی-انتظامی ستاد مدیریت کرونای استان اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی کرونا از ۲۰ آبان ماه فعالیت تمام مشاغل، بجز مشاغل گروه یک از ساعت ۱۸ عصر ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه این طرح تا ۲۰ آذر ادامه خواهد یافت، بر لزوم اقناع سازی مردم برای اجرای این طرح تاکید کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مردم شرایط اقتصادی سختی دارند و از سوی درگیر با بیماری کرونا هستند و این شرایط اجرای طرح ممنوعیت ها را حساس کرده است.

وی با تاکید بر ورود جدی شهرداری کرمانشاه برای اجرای طرح محدودیت ساعت کاری اصناف، گفت: دستفروشان نیز در این طرح مشمول ممنوعیت فعالیت خواهند بود و شهرداری موظف است با تدابیر مناسب مانع از استقرار آنها در معابر شهر در ساعات اعلام شده شود.

رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه با تاکید بر نقش آفرینی رسانه ها در اجرای طرح محدودیت فعالیت مشاغل و اصناف افزود: می‌طلبد سمن‌ها و تشکل های اجتماعی نیز مشارکت مناسبی در نتیجه بخشی طرح داشته باشند.

گفتنی است مراکز ضروری شغلی شامل مراکز درمانی داروخانه ها، مراکز آتش نشانی، امداد و نجات، آمبولانس ها، خدمات سرویس های عمومی آب و برق و تلفن و سوپری ها و فروشگاههای زنجیره ای است و بقیه مشاغل از ساعت ۱۸ تا صبح فردای هر روز تعطیل می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=14588

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.