• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

از هر فرصتی برای توسعه گردشگری کرمانشاه استفاده می‌کنیم

  • کد خبر : 37017
  • 07 اسفند 1402 - 9:16
از هر فرصتی برای توسعه گردشگری کرمانشاه استفاده می‌کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: گردشگری یکی از اولویت‌های اصلی استان است و از هر فرصتی باید برای توسعه این حوزه استفاده کنیم. به‌گزارش میلکان، عبدالوحید محمدی در جمع فعالین گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: در استان کرمانشاه چند اولویت گردشگری وجود دارد و باید بتوانیم از هر فرصتی یک زمینه گردشگری […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: گردشگری یکی از اولویت‌های اصلی استان است و از هر فرصتی باید برای توسعه این حوزه استفاده کنیم.

به‌گزارش میلکان، عبدالوحید محمدی در جمع فعالین گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: در استان کرمانشاه چند اولویت گردشگری وجود دارد و باید بتوانیم از هر فرصتی یک زمینه گردشگری پیدا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه افزود: گردشگری مذهبی یکی از این اولویت‌هاست که سال‌ها در استان مغفول مانده بود و خوشبختانه اربعین امسال با تردد بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار زوار عتبات عالیات از مرز خسروی این حوزه جان دوباره‌ای گرفته است.

او بابیان اینکه از ۵ مرز رسمی استان با کشور عراق ۳ مرز امکان تردد مسافر را دارند، گفت: باید به شکل ویژه در حوزه گردشگری عراق برنامه‌ریزی و فعالیت کنیم این ترددها زمینه ساز توسعه اقتصاد گردشگری استان است.

محمدی ادامه داد: در حوزه گردشگری داخلی نیز با معرفی مناسب و پیاده کردن طرح‌ها و ایده‌های جدیدباید ضعف‌های موجود جبران شود، همچنین گردشگری داخل خود استان نیز باید بیش از گذشته فعال شود.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین حوزه‌های گردشگری استان، گردشگری سلامت است، گفت: این حوزه گردش مالی بسیار خوبی برای کشور دارد و همه آماده همکاری هستند و باید بخش خصوصی با انسجام بیشتری پای کار بیاید، دولت نیز نقش حمایتی دارد و این امتیازی است برای استان که بهترین امکانات پزشکی، سه مرز مسافری مشترک و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری متعدد در حوزه خدمات دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه به اهمیت حوزه صنایع‌دستی استان اشاره کرد و افزود: به خروجی صنایع‌دستی استان افتخار می کنیم و مایه فخر استان است خیلی از تولیدات صنایع‌دستی ما شاهکار است که باید مورد حمایت قرار گیرند.

او گفت: ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی تمامی شهرهای استان یکی از برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه از هر فرصتی برای عرضه کالا در استان باید استفاده شود، افزود: ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در ایام نوروز در سطح شهر و محوطه‌های تاریخی و گردشگری، ایام پیاده روی اربعین و در برگزاری جشنواره‌ها باید فرصت ایجاد این گردش مالی دیده شود.

معاون استاندار کرمانشاه در خاتمه به اهمیت مشارکت در انتخابات اشاره کرد و ضمن بیان اینکه وظیفه شرعی، ملی و اداری همه ما است، گفت: انتخابات از منظر اقتصادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بالاتر باشد، یعنی میزان قدرت چانه‌زنی در مذاکرات که خروجی آن به سفره ما باز می‌گردد بیشتر است.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=37017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.