• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه:

 از نشست با فعالین بخش کشاورزی استقبال می کنیم

  • کد خبر : 36955
  • 01 اسفند 1402 - 10:50
 از نشست با فعالین بخش کشاورزی استقبال می کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست با فعالین بخش کشاورزی گفت: از برگزاری چنین نشستی تشکر می کنم و از آن استقبال می کنیم تا با شنیدن مسائل و مشکلات بتوان آنها را حل و فصل کرد. به گزارش میلکان، دکتر محمدی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی به دنبال ایجاد ارزش […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در نشست با فعالین بخش کشاورزی گفت: از برگزاری چنین نشستی تشکر می کنم و از آن استقبال می کنیم تا با شنیدن مسائل و مشکلات بتوان آنها را حل و فصل کرد.
به گزارش میلکان، دکتر محمدی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی به دنبال ایجاد ارزش افزوده هستیم گفت: بایستی برنامه ها در راستای ایجاد زنجیره ارزش باشد.

وی درخصوص برگزاری جشنواره ها جهت آشنایی کشاورزان با مزیت های کشاورزی کرمانشاه گفت: جشنواره نخود و سایر محصولات برنامه های خوبی در این جهت بودند.

وی افزود: ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی یکی از اصلی ترین عوامل رنجیره ارزش است که در توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی با تمام توان ورود می کنیم.

محمدی سپس به بحث آب پرداخت و گفت: سامانه گرمسیری که درراستای کنترل آب‌های خروجی در حال اجراست پیگیری جدی شده و از پیشرفت خوبی برخوردار است.همچنین راه اندازی سامانه سردسیری هم مانند سامانه گرمسیری با جدیت پیگیری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه سپس به ارائه تسهیلات خرد در استان پرداخت و افزود: بخشی از این تسهیلات در حوزه کشاورزی و دامداری است و کمک های فنی اعتباری در این حوزه پرداخت خواهد شد. برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، پیگیری مطالبات کشاورزان و سایر مشکلات مواردی بود که محمدی به آن پرداخت.
محمدی در ادامه نشست به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره داشت و گفت: انتخابات از لحاظ اقتصادی اهمیت داردامروز نقش ما برای بالا بردن مشارکت در انتخابات جهاد است بایستی با مشارکت بالا، حیله دشمنان را به خودشان برگردانیم.مشارکت در انتخابات قدرت ارتباطی مسئولین کشور را در راستای ارتباطات اقتصادی با دنیا بیشتر می کند.

وی با اشاره به تاثیر مشارکت بالای عموم در انتخابات گفت: مشارکت بالا می تواند قدرت ارتباطی ما در حوزه های مختلف را بالا ببرد.دشمن همواره برای تضعیف قدرت اقتصادی ما صندوق های رای را هدف گرفته است تا قدرت را از نظام بگیرند آنها نقش مردم بعنوان پشتوانه های انقلاب را می خواهند کاهش دهند. اگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نگوئیم به وطنمان ظلم کرده ایم.

محمدی خاطرنشان ساخت: همین که مختار هستیم در انتخابات شرکت کنیم انتخابات آزاد هست.وی با بیان اینکه هر کدام از ما باید سفیر انتخابات باشیم تصریح کرد: ترغیب عموم برای حضور در انتخابات یک وظیفه است که بر عهده ماست.در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب، اطلاع رسانی کنیم و عموم را از پیشرفت‌ها آگاه کنیم.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=36955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.