• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1

یابان غذا” تا پایان دی ماه امسال به بهره برداری می رسد.

  • کد خبر : 16076
  • 14 دی 1399 - 6:30
یابان غذا” تا پایان دی ماه امسال به بهره برداری می رسد.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: “خیابان غذا” تا پایان دی ماه و یا نهایتا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می رسد. به گزارش میلکان آنلاین؛علی اصغر خزلی، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خیابان غذا، گفت: این پروژه قرار بود پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد، اما […]

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: “خیابان غذا” تا پایان دی ماه و یا نهایتا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش میلکان آنلاین؛علی اصغر خزلی، با اشاره به پیشرفت خوب پروژه خیابان غذا، گفت: این پروژه قرار بود پایان پاییز امسال به بهره برداری برسد، اما به دلیل وضعیت قرمز شهرستان در بحث کرونا و تعطیلی ۲۵ روزه کارگاه، افتتاح پروژه قدری به تاخیر افت.

وی افزود: با توجه به تعطیلی حدودا یک ماهه کارگاه پروژه، افتتاح این پروژه به پایان دی ماه موکول شده و تلاش داریم اگر مشکل خاص دیگری پیش نیاید، تا این زمان پروژه را به بهره برداری برسانیم.

خزلی خاطرنشان کرد: در هر شرایط نهایتا پروژه تا ۲۲ بهمن امسال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: خیابان غذا واقع در خیابان سراب کرمانشاه ۲۰۰ متر طول دارد که ۳۸ غرفه در آن تعبیه شده است.

وی افزود: در این خیابان در کنار عرضه غذاهای محلی کرمانشاه، غذاهای محلی دیگر استانهای کشور هم عرضه خواهد شد.

این مسئول اعتبار اولیه راه اندازی این خیابان را ۱۷ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با توجه به نوسانات قیمت، برآورد ریالی پروژه در پایان عملیات اجرایی آن صورت خواهد گرفت.

به گفته سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه این خیابان نقش موثری در توسعه گردشگری شهری کرمانشاه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=16076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.