• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
1
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص ۱۲ میلیارد تومان بسته تشویقی به کارفرمایان

  • کد خبر : 19975
  • 05 خرداد 1400 - 5:35
اختصاص ۱۲ میلیارد تومان بسته تشویقی به کارفرمایان

معاون اشتغال و خودکفایی استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بسته تشویقی به کارفرمایان برای ایجاد هزار و ۴۶۰ فرصت شغلی مددجویی در استان پرداخت شده است. به گزارش میلکان آنلاین، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۹ هزار و […]

معاون اشتغال و خودکفایی استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۹ بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بسته تشویقی به کارفرمایان برای ایجاد هزار و ۴۶۰ فرصت شغلی مددجویی در استان پرداخت شده است.

به گزارش میلکان آنلاین، رضا طاهری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۹ هزار و ۴۶۰ فرصت شغلی پایدار از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای مددجویان کرمانشاهی ایجاد شده است.

طاهری افزود: این نهاد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند بسته های تشویقی اعطا می کند.

وی با بیان اینکه بسته های تشویقی کارفرمایی شامل پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی و پرداخت وام های قرض‌الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون تومان به ازای به کارگیری هر مددجو است، تصریح کرد: در سال گذشته این نهاد بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بسته تشویقی به  کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت در استان را به کارگمارده اند پرداخت کرده است.

وی تاکید کرد: از این میزان ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام های قرض الحسنه برای به کارگیری ۲۳۱ مددجو و ۹۰۰ میلیون تومان نیز به عنوان حق بیمه به منظور ایجاد اشتغال برای حدود هزار و ۲۳۰ نفر در استان اختصاص داده شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمیته امداد در کنار پرداخت بسته های تشویقی آمادگی دارد نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان و موسسات کاریابی را از میان مددجویان دارای مهارت تامین کند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=19975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.