• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد؛

اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به تامین وسایل گرمایشی خانوارهای مددجو

  • کد خبر : 15695
  • 27 آذر 1399 - 5:52
اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به تامین وسایل گرمایشی خانوارهای مددجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است. به گزارش میلکان آنلاین ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تامین و […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به تامین ۹۱۵ وسیله گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

به گزارش میلکان آنلاین ، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: تامین و خریداری وسایل ضروری زندگی برای خانوارهای مددجو یکی از سرفصل های حمایتی این نهاد به شمار می رود.

رحمتی پور عنوان کرد: یک میلیارد و ۹۸ میلیون تومان اعتبار به  خرید وسایل گرمایشی برای خانوارهای مددجو در استان کرمانشاه طی روزهای گذشته اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: با این میزان اعتبار ۵۱۵ بخاری گازسوز و ۴۰۰ آبگرمکن مجهز به سیستم ایمنی برای خانوارهای مددجو در استان خریداری شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: این وسایل گرمایشی با اولویت مناطق محروم به خانوارهای تحت حمایت اهدا شده است.

رحمتی پور با بیان اینکه وسایل خریداری شده از محل اعتبارات امداد تامین و خریداری شده اند، تاکید کرد: در کنار اعتبارات تخصیصی این نهاد خیران نیک اندیش نیز با توجه به برودت هوا اقدام به خریداری وسایل گرمایشی برای نیازمندان می کنند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=15695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.