• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

اجرای عملیات روکش، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در منطقه چهار شهرداری

  • کد خبر : 12045
  • 29 تیر 1399 - 9:17
اجرای عملیات روکش، لکه‌گیری و ترمیم آسفالت در منطقه چهار شهرداری

شهردار منطقه چهار شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت روکش، ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه از اجرای عملیات آسفالت در سطح منطقه چهار خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین ، مهندس همایون نوری با اشاره به تاکید دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه […]

شهردار منطقه چهار شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت روکش، ترمیم و لکه گیری آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه از اجرای عملیات آسفالت در سطح منطقه چهار خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین ، مهندس همایون نوری با اشاره به تاکید دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مبنی بر تسریع در ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر سطح شهر افزود: با شروع فصل تابستان از اول تیرماه به صورت روزانه روکش آسفالت معابراصلی و ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی و کوچه‌ها در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: اولویت عملیات آسفالت با معابر اصلی و بیشتر آسیب‌دیده می‌باشد و معابر فرعی و کوچه‌ها در اولویت بعدی قرار دارند.

وی ادامه داد: لکه گیری و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

شهردار منطقه‌چهار شهرداری کرمانشاه افزود: رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که مورد توجه نیروهای منطقه چهار قرار دارد.

وی در پایان افزود: روش‌های مختلفی برای لکه‌گیری و رفع خرابی‌های آسفالت و همچنین درزگیری ترک‌های آسفالت وجود دارد که به تناسب وضعیت آسفالت و همچنین وضعیت جریان آب‌های سطحی در سطح منطقه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.