• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

اجرای طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان جوانرود

  • کد خبر : 24063
  • 14 فروردین 1401 - 21:54
اجرای طرح آبرسانی به چهار روستای شهرستان جوانرود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از آبرسانی به ۴ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۸۵۰ نفر خبر داد.   به گزارش  میلکان؛ غفار صالحی ضمن بیان این خبر گفت: آب روستاهای مله رش، داره رش و لاقلعه از یک دهنه چشمه تامین می شود که شرکت آبفا استان و امور آب […]

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود از آبرسانی به ۴ روستای این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۸۵۰ نفر خبر داد.

 

به گزارش  میلکان؛ غفار صالحی ضمن بیان این خبر گفت: آب روستاهای مله رش، داره رش و لاقلعه از یک دهنه چشمه تامین می شود که شرکت آبفا استان و امور آب و فاضلاب شهرستان جهت تقویت کیفیت آب شرب این روستاها ساخت یک باب تصفیه خانه در مجاورت چشمه با ظرفیت تصفیه ۱۰۰ متر مکعب آب در روز را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته صالحی این پروژه شامل ساخت ۲ باب موتورخانه، احداث مخزن ۱۷۰ مترمکعبی و هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری است که با پیشرفت ۱۵ درصدی در حال اجرا است.

مدیر امور آبفا شهرستان جوانرود به پیشرفت ۳۰ درصدی دیگر پروژه آبرسانی شهرستان اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی روستای علی آباد کهنه با جمعیتی بالغ بر ۴۲۵ نفر، که شامل اجرای خط انتقال این روستا به متراژ ۷۰۰ متر است، با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال انجام است.

صالحی در پایان به لزوم مدیریت صحیح مصرف آب اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مشترکین گرامی می توانند با صرفه جویی در مصرف آب و ایجاد فرهنگ صحیح مدیریت مصرف از تنش آبی در فصل گرم سال جلوگی

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=24063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.