• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیرعامل برق غرب:

اجرای ده پروژه برای عبور از پیک بار سال ۱۳۹۹

  • کد خبر : 12124
  • 01 مرداد 1399 - 6:28
اجرای ده پروژه برای عبور از پیک بار سال ۱۳۹۹

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از اجرای ده پروژه برای عبور از پیک بار سال ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱۹۸۰ میلیارد ریال در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام خبر داد. به گزارش میلکان آنلاین، مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: پنج پروژه در استان کرمانشاه، سه پروژه در استان ایلام […]

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از اجرای ده پروژه برای عبور از پیک بار سال ۱۳۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱۹۸۰ میلیارد ریال در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام خبر داد.

به گزارش میلکان آنلاین، مهندس “علی اسدی” مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: پنج پروژه در استان کرمانشاه، سه پروژه در استان ایلام و دو پروژه در استان کردستان برای عبور از پیک بار سال ۱۳۹۹ آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: احداث پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت شاهد با اعتبار ۱۰۸۰ میلیارد ریال، اتصالات خطوط ۲۳۰ و ۶۳ کیلوولت پست ۲۳۰ شاهد با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، احداث پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلوولت حمیل با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال و توسعه کلیدخانه پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت قره‌سو با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال پروژه‌هایی هستند که در استان کرمانشاه به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان خاطرنشان ساخت: پروژه احداث خط ۶۳ کیلوولت دومداره سرابله به لومار با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت هلیلان با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و پروژه توسعه فیدرخانه پست ۱۳۲/۲۰ کیلوولت دهلران۲ با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در استان ایلام و پروژه‌های احداث پست کمپکت ۶۳/۲۰ کیلوولت مریوان۲ با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و احداث خط ۶۳ کیلوولت زریوار به مریوان۲ با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌های تکمیل شده در استان کردستان برای گذر از پیک بار سال ۱۳۹۹ هستند.

لینک کوتاه : https://www.milkanonline.ir/?p=12124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.